jungelape Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) HJEELP! Alle søkelinjene i internet explorer er bitte små, så små at det ikke er mulig å se hva jeg skriver. Bokstavene og knappene er også driit små.. og selv om jeg zoomer så er bokstavene helt uleselige... legger ved et bilde sv hva jeg mener.. jeg har vista premium 32 bit. (PS.Bruker ikke standard tema, bruker ailienware layout, kan dette ha noe med det å gjøre??) hvordan kan jeg gjøre linjene større? på forhånd takk.. Endret 9. mai 2009 av jungelape Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Skjedde dette rett etter du innstalerte temaet, eller har det berre komt i ettertid? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kva va løysninga? Kan vere grett for andre å sjå til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå