Guest345 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Var på helsekostbutikken tidligere idag og kjøpte Denne. Noen som har bra erfaringer med denne kreatintypen? hvordan den fungerer osv, både på styrkeprestasjon og kondisjon. Og hvordan den er iforhold til Denne? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva er det å ha erfaring med? Alle produsentene har slike produkter, noen er bare et dyrt karbohydrat med kreatin og andre har egenskaper som buffere osv. NirtoFuel er 5 pakker mindre til samme pris men er også etter min mening mye bedre sammensatt. Creaforce synnes jeg ikke er er like godt produkt. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Har prøvd den ja. Vanskelig å si hvilken effekt den hadde. det er en restitusjonsdrikk. den inneholder kre-alkalyn for å påfylle kreatinlagre, d-ribose og salter og elektrolytter (når man svetter forsvinner en del salt så vil det gjenopprette saltnivå) jeg har slutta med det nå, ser egentlig ikke poenget. hvis du bruker cell max som en kreatinkilde så vil du måtte kjøpe 2 kreatinkilder, for du kan ikke sitte å javse i deg dette pulveret hver gang du trenger kreatin. så da blir det dobbelt så dyrt. Det dummeste du gjør er å handle inn kosttilskudd for det ene og det andre, det hoper seg opp til et slags idioti, til slutt sitter du med en haug med ting du ikke vet hva er. det beste er å handle kosttilskudd til det helt elementære og bare blokkere for alt annet. protein er det aller mest elementære tilskudd du trenger å handle, man bør ikke strekke seg så veldig langt utover det. Styr unna slike tilskudd som er "designet" for det ene og det andre. Det vil ikke gjøre godt i lengden Endret 9. mai 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå