Mostly Space Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ønsker kritikk på dette bidet, spesielt mtp redigering. Dro jeg kanskje litt vel hardt i spakene ? Ny versjon, litt mindre hissig: Endret 9. mai 2009 av Mostly Space Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dro litt hardt i spakene ja ^^ Men det ser ut som at det er et fint bilde, mulig å laste opp en ny version uten all tonemappingen og oppskarpingen? Eller hva enn det er du har gjort. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja, du har redigert det for mye, men det ser ut som bilde har potensiale.. Lenke til kommentar
Mostly Space Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Takk. Hadde en mistanke om det ja. Tror jeg har sett meg blind på dette bildet. Blir dette for nøkternt igjen? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Takk. Hadde en mistanke om det ja. Tror jeg har sett meg blind på dette bildet. Blir dette for nøkternt igjen? Syntes det hadde vært tøft hvis du hadde tatt en blanding. Så hvis du tar himmelen fra bilde 1 og sanden fra bilde 2 Lenke til kommentar
Carny Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Himmelen i det første ble litt vel dramatisk. Stranda ble litt for skarp, kanskje. Duser du ned himmelen litt og lar vær å skarpe opp så voldsomt tror jeg du får et mye bedre resultat. Jeg likte bildet. Veldig dramatisk og fint. Fint potensiale i alle fall. Lenke til kommentar
Mostly Space Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Himmelen i det første ble litt vel dramatisk. Stranda ble litt for skarp, kanskje.Duser du ned himmelen litt og lar vær å skarpe opp så voldsomt tror jeg du får et mye bedre resultat. Jeg likte bildet. Veldig dramatisk og fint. Fint potensiale i alle fall. Takk. Yep, enig nå. Sitter på en litt småblass skjerm så er ikke helt lett å se hva som er gunstig. Har lagt til ny versjon nå, med mindre kontrast i himmelen, mindre fargemetning og mindre oppskarping (spes i forgrund). Ideen om å blande himmel og sand fra forskjellige bilder var også gpd, men prøver meg på å se hvordan denne ned-tonede versjonen av originalen faller i smak til å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå