Gå til innhold

Databutikk i Trondheim!???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En artig liten sak om Dathor er jo at de kjøpte blekk fra narkomane som hadde vært og stjålet det på andre databutikker. De har vel sluttet med det nå etter at det ble kjent.

Hahaha, hvor har du hørt dette... Noen artikler vi kan lese, linker etc... :lol:

Lenke til kommentar

Mamoz er egentlig bare kontor/verksted/lager, og ikke butikk. Men du kan nok kjøpe ting de har der likevel, ingen sier neitakk til penger :)

Kan kanskje være noe tricky å finne, men det ligger i Teknostallen, og kan ikke ses fra utsiden, mener jeg å huske. Bruk Kartsøk @ Finn.no

Lenke til kommentar
En artig liten sak om Dathor er jo at de kjøpte blekk fra narkomane som hadde vært og stjålet det på andre databutikker. De har vel sluttet med det nå etter at det ble kjent.

Hahaha, hvor har du hørt dette... Noen artikler vi kan lese, linker etc... :lol:

Har hørt det samme tidligere. Ofte når man spurte etter noe der var bare svaret "i morgen" -- kom man neste dag, "på lager i morgen"...

En av dem som jobba ved butikken så vel egentlig ut til å kunne komme rett fra det omtalte miljøet selv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det har nettopp kommet en ny butikk i Trondheim, PC1.no (DataCompaniet AS). De sier de skal ha samme utvalget som Komplet, bare litt billigere :D  

Den ligger i Kongens gate mot Ila (husker ikke nummeret).

Kart

var innom å sjekka prisene til denne gjengen, så også på web-sida deres, og de kan ikke konkurere med komplett verken på priser eller utvalg, så hvorfor handle hos dem? Setter de ikke ned prisene, kan de bare henge kroken på døra... Og dathor, de driver vel bare med pc-verksted og sverd??

Lenke til kommentar

vell dathor har et dårlig rykte,

kan nevne flere ting, men velger å holde kjeft, men kort sagt,

ikke F om jeg vil kjøpe noe der eller anbefale noen andre å kjøpe noe som helst der

( selv om jeg hadde lyst på et sverd dem har der )

komplett er bra. den andre butikken som vart nevt ligger ved ravnkloa sist jeg var i trondheim.

MR_T

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har kjøpt et par brukte nettverkskort der. Kanskje det også er tvilsomme greier... Eller kanskje ikke. Det er vel ikke så mange narkomane som går rundt og napper ut nettverkskort rundt forbi :)

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte ekstra ram til A500 min på Dathor for mange år siden og mitt første lydkort (Gravis Ultrasound selvfølgelig :-)

Har aldri hatt noen problemer med de på produkter/service heller. Når det er sagt så har Dathor alltid vært preget av et slags bakgårds-preg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...