geir-petter Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei! Jeg skal prøve å koble til internett på Playstation 3'en min for å kunne spille online, men det står at jeg må skrive in WEP koden. Er det noen som kan fortelle enkelt hvordan jeg kan finne den koden, eller hvordan jeg kan logge innpå online på Playstationen? På Forhånd Takk! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 WEP kode er passordet på nettverket ditt. Altså er det kun du som kan vite den. Om du ikke vet den sjekk om det sitter et klistremerke på ruteren/modemet ditt med informasjon (det sitter ofte på undersiden). WEP er uansett ikke sikkert, jeg ville ha oppgradert til WPA. Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
geir-petter Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 åja, ok, men jeg finner ikke noe under modemet, hva skal jeg gjøre da? takk for det! Lenke til kommentar
geir-petter Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg så under modemet, og det er en del klistremerker. Men vet ikke helt hva som er hva, og hva jeg skal se etter? Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
geir-petter Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 En ting til: Når jeg prøver å logge innpå nettet på Playstation 3'en, så står det at det ikke går, pga en DNS feil. Hva vil det si, og hva kan jeg gjøre med det for å logge på? Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er den samme koden du bruker når du kobler til nettverket ditt med en vanlig pc. Har du ingen andre pc'er tråløst tilkoblet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå