Gå til innhold

Metal Gear Solid 2 og dog tags

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor mgs-fan og jeg har runda 2'ern et par ganger. Det jeg nå lurte på er dog tags. Jeg har lest/hørt at hvis man samler x-antall dog tags og runder spillet, kan man få Stealth-gear og bandana. Har prøvd selv, og kjenner flere som har prøvd, men ingen har fått stealth eller bandana:( Er det bare en myte at det går? Hver så snill å fortell meg hvis noen har klart det! På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda. er mulig. Har selv skaffet både Bandana og Stealthgear (bare på tanker), men det må litt arbeid til. Blant annet må du samle dogtags på flere vanskelighetsgrader. Du vet, når du har klart spillet på en vanskelighetsgrad (og samlet en haug med dogtags der) loader du den nå RØDE gamen, og starter på nytt. Det ha'kke noe å si om du spiller på hard, eller easy, bare du samler flest mulig dogtags. Tror du må ha samlet 30 på tanker for å få bandana, og 60 for å få stealthgear... må bare prøve deg fram. :)

Lenke til kommentar

Er det sånn at du feks. kan ta -bare- tanker og samle dogtags, så ta tanker igjen og bruke de dogtagsene du har "spart" ? Eller må du ta 30 på det ene forsøket? Har et savegame der jeg har runda det på normal, er det sånn at jeg starter på 0 dogtags i det jeg starter feks. tanker? Sorry at jeg skriver litt vanskelig, men det er viktig for meg at jeg ikke gjør dette feil! :D

Lenke til kommentar

ehhem.... her ser vi ekspertene... :lol:

Her er fra en hjemmeside en kompis av meg laga... vi har begge runda spillet maaaaange nok ganger og har fått i alt det her:

Uendelig ammunition til snake (*bandana*) :

Få 60 *dogtags* på very easy og easy i tanker

Usynlighet til Snake (*stealth*) :

Få 60 *dogtags* på normal og hard

Uendelig ammunition til Raiden (*brown wig*) :

Få 60 *dogtags* på very easy og easy i plant

Usynlighet til Raiden (*yellow wig*) :

Få 60 *dogtags* på medium og hard på plant

Evig med "grip" til Raiden (*orange wig*) :

Få 60 *dogtags* på medium og hard på plant

Få Olga, Fatman og Snake's *dogtag* :

Olga: Etter du har bedøvd henne, rist henne og vips en *dogtag*

Fatman: Når du har drept han, rist han og vips en *dogtag*

Snake: Når du møter han i Arsenal Gear, bedøv han og rist på han og vips en *dogtag*

Håper dette svarer deg hvordan du skaffer bonus stuffet! 8)

Lenke til kommentar

Uff.. hørtes ut som mye arbeid :) Jeg som trodde jeg bare kunne ta tanker på very easy, om og om igjen :( Lettere på MGS1, bare å velge mellom å holde ut torturen eller ikke. Er du HELT sikker på at man må ta de forskjellige "scenarioene" på forskjellig vansklighetsgrader? :) Ellers tusen takk for alle svarene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...