tpok Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg vet at titelen var litt villedende, men jeg vet ikke hvordan jeg kan beskrive det. Etter at pc'n min sto avslått i natt har det skjedd noe rart. Når jeg trykker inn volume + / - på pc'n min fortsetter bare det og komme opp,og skru opp og ned voulmet av seg selv. Skjermskudd om det er til noe hjelp: Noen ide om hvordan jeg kan få ordnet dette? Er langt ute på landet akurat nå så kommer meg ikke til noe pc foretning. Er usikker på hvilken "topic" jeg skulle poste dette. Endret 9. mai 2009 av roberteh Plasserte stot bilder i [spoiler] tag. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Den volum meldingen på bildet ser ikke ut til å komme fra vista selv - men fra produsent av maskin sin "on-display" "extended key func" driver av noe slag. Har noe tilsvarende på min Lenovo T61 - grønn stolpe på skjermen når jeg trykker +/- på volum. Endret 9. mai 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
tpok Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Ok. Vel, uansett, jeg trengte bare la maskinen min stå av en times tid og det fungerte Men uansett, takk for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå