muummi Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Heisann, jeg har en kompis som skal ta en russeknute som er å drikke en flaske vin på 10min. Hvor mye promille tror dere han får av dette? Det er snakk om rødvin på 12% Gutten veier vel kanskje i underkant av 70 kg og ca 175 høy.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.promillekalkulator.no/ Regn fram til det selv;) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 går fint. bare pass på å spise før du gjør det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vet ikke hvor høy promille han får, men jeg og en kompis gjorde det i fjor, gikk helt greit å drikke mer etterpå for så å dra på byen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 en flaske vin på 1 time hos en voksen mann vil gi 0.7 - 1.0 i promille.. , så dere tar den på 10min.. får heavy rus hvis dere tar dere ett par drinker rett etterpå.. det kommer til å smelle den neste timen Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Tja, vi drøkk noe øl etterpå, jeg ble i alle fall ikke så full at det var nytteløst å slå seg laus på byen. EDIT: Viser seg at vi gjorde det på 20min. Endret 12. mai 2009 av Cpt Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 .. det kommer til å smelle den neste timen Eller du får i deg noe med mye olje i (f.eks. sardiner i olje) rett før. Du blir ikke like snart full, men til gjengjeld tar det lenger tid før du bli edru. Oljen kapsler vistnok inn deler av alkoholen. Sam Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 alkoholen går rett gjennom systemet.. du blir ikke stupfull, MEN, hva er vitsen da? bortkasta penger.. hele poenget med å drikke alkohol er å bli full på grensen til dritings Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Poenget er at det er en russeknute og det er artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå