Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har i den siste tiden gjort kål på et par spill på den gamle Xboxen min, og antar at det er en del perler jeg ikke har fått med meg i løpet av de årene den var i salg. Lurer derfor på hvilke spill folk anser som noe av kremen fra Xbox-tiden. Noe av det nyere jeg har spilt og likt: Beyond good and evil Full spectrum warrior Jade Empire Kotor 1/2 Fable Psi Ops Destroy all humans Prince of Persia: Sands of time Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Forza Motorsport var helt konge, utklasset granturisimo med engang. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Om du har en eller annen venn å spille med så foreslår jeg TimeSplitters 2 og TimeSplitters Future Perfect. Ekstremt bra FPS med en god dose humor en god gameplay. Bare prøv, liker du FPS garanterer jeg deg at det kommer til å falle i smak Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Black er et av de bedre minnene fra xbox. Utrolig underholdende og bra gjennomført til å være et så særdeles enkelt konsept. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Halo Combat Evolved er etter min mening det beste halospillet storymessig. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Mine favoritter foruten Halo og Kotor: Elder Scrolls III: Morrowind. Gjerne GOTY utgaven med en del ekstra. Half-life 2 Farcry Instincts Doom 3 Star Wars: Republic Commando Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå