marte05 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Vil bare støtte opp litt her; Har hatt Magic siden mandag og er STORFORNØYD. Aldri vært borti en raskere telefon. Vi kjørte et par tester mot en iPhone på jobb, begge fabrikkresatt og med de samme applikasjonene (et par spill, facebook klient og forskjellig) og Magic var faktisk raskere på de fleste punkter. Jeg er storforønyd, er det noe å sette fingeren på så er det minijack, men det går greit enten ved hjelp av det medfølgende hodesettet eller mini usb til minijack overgang (denne tar litt plass). Jeg har ønsker for multitouch på neste utgave - dette er det eneste iPhone slår Magic på sett med mine øyner! Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) hvilke teknologi er brukt på skjermen? kommer/finnes det multitouch til den slik som på g1? Er det mulig å bruke mp3 som alarm lyd? og på kalender varsling? Hvordan er lyden i mp3 spilleren? Endret 11. juni 2009 av Johnti83 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skjermen støtter vel multitouch i utgangspunktet. Er bare ikke skrevet software som utnytter det, med unntak av noen custom roms Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Fin test må jeg si. Telefonen frister veldig. Ikke at det er noe stort problem med engelsk, men når kommer muligheten for norsk språk? De manglene som er nevnt rundt om på nettet er i mine øyne bare bagateller, selv om multitouch hadde vært greit å hatt. Har lest at hardwaren gjør multitouch mulig, og at det går an å få fiksa det sånn at softwaren også støtter det. Leste også at man på iPhone MÅ bruke to fingre for å zoome et bilde, og da har vel multitouch sine svakheter også? Har ikke prøvd iPhone så mye selv. EDIT: Det at man ikke kan lukke programmer, bare la dem kjøre i bakgrunnen må vel være en feil som blir rettet opp i en oppdatering? Endret 19. juni 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kan noen fortelle meg hvordan lyden er? leste i amobil testen den var lav. er den lav med unasett? eller er det med følgene headsett som er dårlig? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Lurer på om det var høytaleren som ikke kunne spille så veldig høyt, men tror ikke det har noe å si i omgivelser med moderat støynivå. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Lurer på om det var høytaleren som ikke kunne spille så veldig høyt, men tror ikke det har noe å si i omgivelser med moderat støynivå. Så lyden er god i headsettet altså? å høy.. Endret 23. juni 2009 av Johnti83 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Lyden i headsettet er relativt lik andre jeg har hatt (som f.eks. Nokia N95 8GB). Høyttaleren synes jeg spilte egentlig veldig bra sammenliknet med de siste jeg har hatt, men kanskje ikke den med mest futt i, men lyden er hvertfall klar og fin. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 .. som er det viktigste. Vil man ha mer lyd er det jo bare å kjøpe et par små høytalere som er ment til å brukes med mobiler og portable spillere. Lenke til kommentar
makinde Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 EDIT: Det at man ikke kan lukke programmer, bare la dem kjøre i bakgrunnen må vel være en feil som blir rettet opp i en oppdatering? Det er WAD (Working As Designed) or bør ikke være noget problem hvis programmerne ellers er udviklet rigtigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå