Gjest Gutt-16 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er en 16 år gammel gutt som har vært forelsket i en jente på samme alder i snart 4 år nå. Det hele begynte i 8. klasse da vi slo sammen barneskolene fra to forskjellige plasser,og gikk på samme ungdomskole, og jeg ble kjent med hun. Jeg og denne jenta begynte og sende en del sms med hverandre, og en del msn. Denne jenta var litt sjenert og likte egentlig ikke helt og vise følelser blant folk, som på skolen. Dette var helt greit for meg, jeg var litt i samme båt. Etterhvert pratet vi mye på skype, vi satt i flere timer og begynte å treffes på fritiden. nå bor jo begge to på en plass med 3000 innbyggere så det er liksom ikke så mye å finne på når man er ute, så vi satt nå der å pratet med hverandre osv. Jeg var jo da kun 13 år og var fortsatt på barneskole-stadiet da det gjaldt og bli sammen, så jeg spurte henne. Hun sa ja, men hun ville ikke at noen andre skulle vite om oss, jeg spurte hvorfor og tenkte jo med en gang at jeg var en person det var flaut og være sammen med. Så det ble liksom ikke mer. I starten av 9. klasse begynte jeg og like henne igjen, sendte en del meldinger, som vi gjorde før. Det tok egentlig ganske lang tid før hun i det hele tatt reagerte og begynte og sende meldinger tilbake til meg og var den som startet en samtale med meg. Jeg har også litt problemer når det gjelder prating med jenter, for jeg vet aldri hva man skal prate om, det går gjerne helt i stå, og da står man der og det er HELT stille rundt deg. En dag fikk jeg vite at hun likte meg igjen, det var da jeg ødela det hele med å sende en melding hvor jeg sa at jeg ikke var interressert lengre. For guds skyld, ikke spør hvorfor jeg gjorde, for jeg det vet faen meg ikke selv. Hun ble knust og jeg fikk høre at hun gråt hele den dagen. Jeg trodde jo selvsagt at jeg ikke likte henne mer etter det, og drev på med noen andre jenter, men det gikk samme veien, fordi jeg ikke turte og gå lengre enn å sende meldinger over tlf og msn. Etterhvert kom jeg tilbake til denne jenta, og pratet med henne osv. men hun virket ganske uinterresert. Jeg ga bare faen og spurte henne rett ut om jeg i dete hele tatt hadde sjangs på henne. Hun sa nei, ikke etter den meldinga jeg sendte til henne hvor jeg sa at jeg ikke likte henne mer. Nå, to år etterpå, går vi på forskjellige skoler men treffes fortsatt på fester ol. I mellomtiden har jeg kommet helt over henne, men aldri turt og prøve meg noen jenter. I går var jeg på en fest der denne jenta var, vi har vært gode venner siden 10-klasse og hun har nå vært sammen med en 3 år eldre gutt i 1 og et halvt år. På festen i går oppdaget jeg at jeg ikke har kommet over henne. Hun har forandret seg mye siden 8.klasse og er blitt den kjempe-pene, morsomme og selvsikre personen som du blir bedåret av ved første blikk. Hun vet ikke hva jeg føler for henne, og jeg har egentlig tenkt og holde dette for meg selv, for jeg føler med dum. Problemet er da hva jeg skal gjøre nå? Jeg kommer tydeligvis ikke over hun med det første. Skal jeg si det til henne eller skal jeg finne noen andre og prate med? Vet det ble et ganske langt innlegg, men håper noen tar seg tid og leser hele i disse harde stunder. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 "Jenta man aldri kommer over". Du, beklager om dette virker brutalt å frekt, men du er 16 år. 16 år for faen. Hjelper pent lite å kaste bort tid på ei jente da. Du har hele livet foran deg, bare suck it up å "gi faen". Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kan skje om man er 16 år eller ikke.. Det er bare og ta tiden til hjelp, er pent lite man kan gjøre.. Håpe det kommer noen og "redder" deg en dag, står i samme båt som deg nemlig.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Var forelsket i samme jente i 4 år selv. Det var min første forelskelse. Senere har det gått over betydelig fortere. "Pasient" er litt krass, men h*n har rett. Hva du enn gjør, ikke fortvil - det er alltid mange vel så flotte jenter der ute. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er aldri bare en jente som er rett for en person, så det som gjelder er å se deg rundt. Treffe andre jenter, ikke sammenlign dem med "henne". Når du finner en jente du begynner å like kommer du nok fort over hun andre. Du kommer hvertfall ikke over henne om du bare tenker på henne og ikke treffer andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå