Gå til innhold

Spørsmål ang Pandora batteri til PSP

Lami

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål ang Pandora batteri til første PSP'en som ble utgitt (1000 hvis jeg har rett?).

1. Kan jeg spille spill med Pandora batteri?

2. Må jeg ha i Pandora hele tiden for å modde? kan jeg modde med et vanlig batteri etter jeg har brukt Pandora?

3. Med Pandora batteri, hva kan jeg gjøre da? Jeg vet jeg kan modifisere, men hva slags modding kan jeg gjøre?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ja.

2. Se 3.

3. Pandora's batteri lar deg sette PSP i en spesiell modus som gjør at du kan kjøre programvare som ikke ble lagd av Sony. Det vil si at du kan f.eks legge inn den populære custom firmware "M33" som blant annet lar deg kjøre homebrew og backups.

Det vanligste er å bruke Pandora's batteri til å installere M33 firmware, deretter har du ikke behov for et Pandora batteri lenger. Man kan kjøre et program for å gjøre et Pandora batteri til vanlig og vice versa.

4. Ja, du må ha et minnekort. En PSP uten minnekort vil bare vise en svart skjerm om du bruker Pandora's batteri. Det vanligste er å lage en "magic memstick" med Despertar del Cementerio som lar deg installere custom firmware eller starte opp i normal modus.

Endret av arokh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...