Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ulike behov, sexen stemmer ikke, hva skal jeg gjøre?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest jente 17

Hei:)

Har vært sammen med typen min i 6 månder nå, men begynner å lure litt på om vi egentlig passer så bra sammen.

Han maser om sex HELE tiden, en gang om dagen er mer en nok for meg (gjerne mindre). Jeg syntes ikke det er noe særlig behagelig heller, for han skal gjøre alt så fort. Har sagt ifra og han skulle skjerpe seg, men det gjør han ikke. Han beklager seg etter hvert eneste samleie og "skal huske det neste gang".

Bortsett fra dette så har vi et kjempefint forhold. Det er jo litt tragisk å slå opp pga sexen...

Hva kan jeg si får at han skal skjønne? jeg har prøvd og prøvd, men han har tydeligvis misforstått eller noe...

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Det er ikke lett skal jeg si deg. Du må ha tålmodighet. At han kommer fort, betyr jo bare at han er tiltrukket til deg.

Men jeg er enig i at han kan slutte å mase om sex hele tiden som du sier.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente17_*

Neida, problemet er ikke at han kommer for fort. Han bare kjører på med en gang om dere skjønner. virker som han tror jeg har noen brytere eller noe som skal trykkes på en gang før han er i gang. Noen ganger gjør det liksom vondt fordi jeg ikke henger med i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente17_*
Er ikkje berre sexen som er problemet dersom han ikkje lyttar til deg og respekterer dine behov.

Sidan gjestepostere ikkje kan endre emnetittel har eg tatt jobben. :)

Han lytter, han sier han skal skjerpe seg, men han bare gjør det ikke.

Lenke til kommentar

Du får rett og slett sette ned foten og si du ikke finner deg i dette. Sex er noe dere begge skal nyte, ikke bare den ene parten. Han må respektere dine behov. Du må si det rett ut og håpe han forstår det denne gangen. Forklar det så godt du kan, ikke få han til å føle seg som en drittsekk.

Lenke til kommentar
Gjest jente 17
Du får rett og slett sette ned foten og si du ikke finner deg i dette. Sex er noe dere begge skal nyte, ikke bare den ene parten. Han må respektere dine behov. Du må si det rett ut og håpe han forstår det denne gangen. Forklar det så godt du kan, ikke få han til å føle seg som en drittsekk.

Får prøve på det, akkurat nå krangler vi skikkelig så.

Hver gang han ber meg komme opp eller han ringer på døra blir jeg liksom litt "ånei" jeg hvet hva som må skje, og jeg hater det. Samtidg er jeg redd for at jeg ikke strekker til, at han må "få ut" behovet sitt med andre jenter.

Det var faktisk greit de første gangene da. Han er den første jeg har hatt sex med, og i starten så hvar han jo faktisk rolig. Han spurte tilogmed hvordan jeg hadde det .

Hvordan sier jeg egentlig det uten at han føler seg som en drittsekk?:p

Lenke til kommentar

Om jeg har forstått riktig, har dere ikke noe forspill?

Om han gjør deg ordentlig våt under et forspill, vil det jo være deiligere å ha samleie enn om han bare starter å ha sex med deg om du ikke er ordentlig våt eller kåt.

Sorry om jeg misforsto..

Lenke til kommentar
Gjest jente 17
Tss, tull. Forspill er jo sweet! Men noen ganger når det står på som verst kan det være greit med en kjapp en :p

Noen ganger, ja såklart! men hver eneste gang....

Prøvde å gjøre det slutt i går kveld, løy på grunnen da men. Det virket som han ble helt fortvila å sa at vi kunne vel heller snakke om det. ok, jeg innrømmet alt, at jeg gruet meg til han skulle komme fordi jeg visste hva som ville skje. At jeg hadde vondt når vi hadde det osv. Jeg sa det nok litt feil, for han ble kjempe lei seg. Han skulle visst virkelig skjerpe seg nå da, så får håpe ting ordner seg:) (ikke at han egentlig kan noe for behover sitt men...)

Lenke til kommentar

Bra du sa det rett ut, så for du se om det bedrer seg. Lykke til hvertfall :) Det viktigste er at du sier hva du vil ha og ikke ha. Hvertfall de første gangene, si ifra om det er godt eller om det er ubehagelig. Hvartfall om det er vondt. Så finner han nok ut akkuratt hvordan du liker det.

Lenke til kommentar
Gjest jente 17

stor klump i magen av dårlig samvtighet for at jeg sa det sånn rett ut, men håper det ordner seg nå ja:) (Forresten så mente jeg ikke med denne posten at alt er hans skyld for det er det ikke=)

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
stor klump i magen av dårlig samvtighet for at jeg sa det sånn rett ut, men håper det ordner seg nå ja:) (Forresten så mente jeg ikke med denne posten at alt er hans skyld for det er det ikke=)

Takk for hjelpen

Når han ikke skjønte det når du sa det forsiktig så var det eneste løsningen. Bedre at du har klump i magen enn at dere slo opp(regner jeg med)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...