Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor ofte er dere gutter sammen med venner?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurer litt på hvor ofte det er vanlig å være med kamerater. Selv er jeg 16 år og henger med kompiser som regel minst annen hver dag. Er dette unormalt lite?

Skriv gjerne hvor gamle dere er og hvor ofte dere gutter er sammen med kamerater :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det varierer veldig for min del. Eg går på skule i ein liten by i sogn og fjordane, og bur på ein liten utkantsstad med ca.4000 innbyggarar. På skulen omgåast eg med kameratar kvar dag, då eg stortsett er kompis med dei aller fleste i vår "minoritetsdel" av skulen (elektrofag, litt mekanisk og byggfag). Men kjenner folk over heile skulen frå alle klassane omtrent.

På fritida mi blir det litt meir begrensa då, fordi dei fleste skulekameratane mine ikkje bur i nærheita, men her eg bur så er det slik at "alle kjenner alle" på ein måte, fordi vi er så få rett og slett. To av dei som kan klassifiserast som ein av bestekompisane mine, går på ein anna skule lenger vekke, men bur her eg bur. Vi tre heng i lag regelmessig, men forholdet vårt har gått litt meir i oppløysing i det siste, fordi dei har fått vennar på den skulen som dei brukar meir tid med no. Det går litt opp og ned, av og til henger eg med dei kvar dag i løpet av veka og av og til henger vi ikkje i det heile tatt, før helga elns.

Men eg har mange venner og det er aldri noko problem for meg å involvere meg sosialt. Så møter eg også vener på fotballtrening, bandøving og den slags, så er rimeleg sosial av meg alt i alt :)

håpar ikkje dette blei langt og kjedelig å lese... blir lett reve med til å skrive mykje :p

EDIT: er 17 år, blir 18.

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar

Jeg går nesten hver dag, med mindre jeg skal noe (f. eks. Judo eller skyting). I helgene er jeg i hvertfall med kamerater, men noen ganger er det ingen som gidder å ta kontakt rundt så da sitter jeg for meg selv og sturer :p

Og jeg er 14

Lenke til kommentar
Hei, jeg bare lurer litt på hvor ofte det er vanlig å være med kamerater. Selv er jeg 16 år og henger med kompiser som regel minst annen hver dag. Er dette unormalt lite?

Skriv gjerne hvor gamle dere er og hvor ofte dere gutter er sammen med kamerater :D

Du konstruerer problemer du ikke har. Ver med dinne venner slik DU føler er riktig for DEG:

Lenke til kommentar

Har en kompis som bor hos faren og moren sin annenhver uke. Er med han når han er hos faren sin, som bor ikke så langt unna herfra. Min andre skikkelige kompis bor et par timer unna herfra, men prøver å besøke han/ha han på besøk så ofte som mulig. Det er egentlig de to kompisene jeg pleier å være med. Andre venner er jeg sjeldent med, max. en gang i måneden. Er dog med jenta mi så ofte som mulig, og noen ganger med vår felles venninne også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...