haakon_93 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei alle sammen! HAr et spørsmål jeg har lurt lenge på! Kirk Hammett har nylig sluppet ut sin signatur wah pedal fra Dunlop. Som har en relativ unik lyd. Som er veldig bred og har mye Top i seg. Dimebag Darrel "RIP" fra Pantera har en signatur Wah Wah fra Dunlop. Pedalen har eget EQ settings så man kan justere lyden etter slik du vil ha den... Kan man lage delvis lik lyd med Dimebag sin som Kirk's ???? Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei alle sammen! HAr et spørsmål jeg har lurt lenge på! Kirk Hammett har nylig sluppet ut sin signatur wah pedal fra Dunlop. Som har en relativ unik lyd. Som er veldig bred og har mye Top i seg. Dimebag Darrel "RIP" fra Pantera har en signatur Wah Wah fra Dunlop. Pedalen har eget EQ settings så man kan justere lyden etter slik du vil ha den... Kan man lage delvis lik lyd med Dimebag sin som Kirk's ???? Jeg vil tro det ligger mere enn bare en unik eq-setting i en signaturwah, så jeg vil tro nei. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ingen av artistene nevnt bruker disse pedealene selv uansett.. Eller, Kirk bruker kanskje den på turne nå for å lage reklame, men "normalt" sett bruker han vel en vanlig Crybaby.. Men, uansett så får du _bedre_ wah om du kjøper pedaler som er dyre pga innmaten og ikke pga navnet som står skrevet på esken.. Lenke til kommentar
haakon_93 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ingen av artistene nevnt bruker disse pedealene selv uansett.. Eller, Kirk bruker kanskje den på turne nå for å lage reklame, men "normalt" sett bruker han vel en vanlig Crybaby.. Men, uansett så får du _bedre_ wah om du kjøper pedaler som er dyre pga innmaten og ikke pga navnet som står skrevet på esken.. Sant, men ingen andre wah pedaler har denne lyden, selvom navnet er der eller ikke... og Kirk bruker crybaby orginal rack sett med unike EQ's for sin signatur lyd på tour Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå