CurSe Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 er det normalt at jeg bruker 12min på å brenne 700mb på 16x Lenke til kommentar
Jan99 Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 En CD-plate er på 74 minutter eller 80 minutter. Med 12x brennehastighet skal da ta: 74/12=litt over 6 minutter 80/12=snaut 7 minutter Evt. pluss litt tid for lead in/out Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 22. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2002 Hvis du har en brenner med BurnProof-teknologi eller lignende, hender det at den setter ned hastigheten for å sikre at bufferet ikke går tomt. På Plextor sine brennere er det i tillegg PowerRec-teknologi som analyserer plata du brenner på og brenner så raskt den mener at den kan brenne. Det er derfor veldig stor forskjell på ulike medier - jeg har selv en 24x Plextor og bare på testplata som fulgte med har jeg brent i 24x-hastighet. Mmore-platene mine (24x) brenner sjelden på raskere enn 10-12x; heldigvis er det snart tomt for dem :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 hva er egentlig den buffer-greia? hos meg så er den ikke stabil...er det normalt? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. januar 2002 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2002 Det er normalt at bufferet hopper litt opp og ned ja, iallfall hvis du bruker maskina samtidig som du brenner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå