Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, absolutt vil jeg tro. Til tross for min "unge" alder (23) vil jeg kalle meg godt etablert med en minimumsinntekt på 300k i året, en samboer som har enda mer.

Jeg er dessuten veldig glad i barn, har en lillesøster med en sønn på 2.5 år og en datter på 2 måneder. Hun bor for seg selv, gir barna en kjempebra oppvekst. Selvfølgelig får hun hjelp av min mor. På samme måte min mor fikk hjelp av sin da jeg som eldste blir født. Svært få mødre vil etterlate sin datter alene med en nyfødt. Vi blir ikke født erfarne mødre. Vi får ikke nok opplæring i p drasse rundt på en dukke man kanskje kan skifte bleie på. Dette er uansett snakk om ens mors første barnebarn. Det er spesielt, som ofte må man tvinge sin mor bort fordi hun blir for innpåsliten.

OG det faktum at kvinnekroppen er best egnet til å bære frem et barn rundt 20 årene (ca 18-25 mener jeg å huske). Kvinnekroppen er konstant i forandring, og jo eldre man blir, jo mer sliten blir man (i den forstand at man ikke orker å løpe rundt etter en unge på sukkerrus flere timer daglig) og man har større sjanse for å få barn med downs, autisme, ADHD, lærevansker, konsentrasjonsvansker etc. Vanligvis råder man kvinner til ikke å få barn etter fylte 40 år fordi sjansen for kromosomsendringer, for høyt testosteronnivå i forstervannet etc er mye høyere enn for yngre kvinner.

Jeg har en lillebror som er autist. Jeg unner faktisk ingen barneår med en autist som ikke får oppfølging. Men jeg unner dem virkelig erfaringen et slikt menneske kan gi en. Det tok bare 12 år før han blomstret :)

Lenke til kommentar
Jo, du hadde fint å gi barnet en god oppvekst. En god oppvekst henger ikke sammen med penger.

Det er ikke snakk om penger. Det er snakk om at jeg ikke har fast bosted, jobber om nettene, tilbringer hele påsken på et dataparty og står foran scener og klapper hele sommeren. Ikke liker jeg barn, og ikke kan jeg håndtere dem. En far er også per nå fraværende.

Derfor kan jeg ikke gi et barn en god oppvekst.

Du er jo den perfekte kvinnen, i og med at du ikke liker barn. Utrolig, hvor skriver jeg meg på listen.

Lenke til kommentar
Du er jo den perfekte kvinnen, i og med at du ikke liker barn. Utrolig, hvor skriver jeg meg på listen.

Hmm. Godt spørsmål.

Jasså ingen kø ordning? Altså det eneste som er litt synd med det er jo at det ikke blir noen småkloner som er like fantastisk kul som meg, men på den andre siden så slipper jeg balet.

Lenke til kommentar
Jasså? Så det går an å slippe alt griseriet, fantastisk. fortell meg mer om dette så eg kan lage en liten hær av meg selv.

Jepp! Ikke noe sperming, vonde hofter eller morkake utover gulvet.

Se bare her: How to make a clone.

http://www.instructables.com/id/SWJZZ4MFD2IBPM0/

"humans don't come from a lab" Hahahahhaha......

Virker som en star trek nerds forsøk på å dokumentere sin mest uhyggelige oppdagelse.

Du kan få det sagt ja, morkake utover golvet fikk meg til å spy litt nesten. Takk for at du minnet meg på hvor utrolig ekkel hele den der prosessen er.

Lenke til kommentar
Hirr.

Aw...når jeg skal se Star Trek på kino i morgen kommer jeg til å tenke på morkake under hele filmen.

Se der! Derfor er ikke jeg klar for barn.

Menn pleier bare å sette unger på kvinnene sine for å få en 9 månders ferie fra PMS, vanligvis så finner de ut at det er en feilslått plan tror jeg. Du virker jo irriterende nok til at en mann prøver dette med deg omsider, så det går seg nok til skal du se

Endret av -Void-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...