Gingy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei, Jeg bare lurer på om det er mulig å koble den nye macbooken til HD-TV via en overgang til Hdmi? I såfall har noen erfaringer med dette? Kvalitet, Lyd O.L Takk for svar. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er fullt mulig. Apple har nylig sluppet en overgang. Kvaliteten er jo digital så den er vel hverken bedre eller dårligere enn andre produsenter. Lyd støttes ikke gjennom HDMI. Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Litt dumt spørsmål, men er det mulig å få lyden til å komme ifra tven eller må jeg koble til egne høytalere til pcen? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Om lyden kommer fra Macen så tror jeg du må hente lyden der fra og Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Litt dumt spørsmål, men er det mulig å få lyden til å komme ifra tven eller må jeg koble til egne høytalere til pcen? Mulig du har en lydinngang på TVen. Se etter. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Litt dumt spørsmål, men er det mulig å få lyden til å komme ifra tven eller må jeg koble til egne høytalere til pcen? Mulig du har en lydinngang på TVen. Se etter. ja eller så bare kobler du det opp på et stereo anlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå