Gå til innhold

Pixel feil ved LCD LE40A656?

Anbefalte innlegg

Fekk nettopp min nye tv. Samsung LCD LE40A656. Eg sitte og ser på den her og no og ser ingen døde pixlar eller nokon som har annerledes farge på.

Er det ein mulighet for at det kan oppstå sånne feil seinare? Er det nokon som har hatt pixelfeil ved LE40A656?

Sånn som eg har blitt fortalt det så er det sånn at pixel feila oppstår første gong du slår den på og visst det ikkje er noko problem då, så er det små muligheter for at det skjer i det heile tatt. Er dette riktig??

I såfall har eg lyst å henge den på veggen nå med eingong :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er vel strengt talt ikke noe spørsmål, men snarere en bekymring:). Hvis du har kjøpt tv-en din på nett så har du ikke pixelgaranti på flatskjermen din.

Hvis du derimot har kjøpt den over disk så har du det... Pixelfeil kan selvsagt oppstå på et eller annet tidspunkt, men det er liten sjanse for det. Faktisk har sjansen for dette blitt så liten at produsentene tørr å ha pixelgaranti, men som sagt har ikke Samsung norge dette hvis tv-en er kjøpt på nett.

Lenke til kommentar
Kjøpte den på netshop, så er klar over at det ikkje er nokon pixelgaranti. Men det er jo 14 dagers full angrerett:P

Jeg skjønner ikke hva du mener vi skal gi deg råd om her? Pixelfeil er ikke vanlig på A656 hvis det er dette du lurer på men selvsagt finnes det unntak.. Heng opp skjermen din du og kos deg i stedet for å bekymre deg om ting som ikke er tilfellet så hvorfor i alle verden vurdere du angrerett? Du må i såfall pakke den ned å betale frakten ut fra egen lommebok (kjedelig)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Kjøpte den på netshop, så er klar over at det ikkje er nokon pixelgaranti. Men det er jo 14 dagers full angrerett:P

Jeg skjønner ikke hva du mener vi skal gi deg råd om her? Pixelfeil er ikke vanlig på A656 hvis det er dette du lurer på men selvsagt finnes det unntak.. Heng opp skjermen din du og kos deg i stedet for å bekymre deg om ting som ikke er tilfellet så hvorfor i alle verden vurdere du angrerett? Du må i såfall pakke den ned å betale frakten ut fra egen lommebok (kjedelig)

Har hengt den opp:P Det eg lurte på var om det kortid det er størst mulighet for å finne pixelfeil. Altså iløpet av dei første timane ved bruk, eller med eingong man slår den på? Uansett så har eg ikkje funne nokon feil enda, satser på at det ikkje kommer noko. I allefall ikkje midt på skjermen.

Nokon som anbefalte meg å bestille tven, pakke den opp å sjekke for feil, visst det er nokon feil så bruker du angreretten (frakta betaler eg ja), men visst man ikkje finner nokon feil så hadde man spart seg nokon tusen lapper. Dette gjaldt altså Samsung Nordic sine tver som har pixelgaranti er 2-3 tusen kr dyrere enn Samsung Europa, som ikkje har pixelgarantien, men som er billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...