RasmusKRiis Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hva synes dere? Dette bilde er tatt med disse innstillingene: f/11 1/5 sec ISO 100 35 mm BIlde er deretter behandlet i Photoshop. Lysnet opp, økt kontrast, ordnet på fargene, skarpet opp og lagt til rødt skjær i bakgrunnen. VErsjon 2 bedre? Endret 9. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Korka skulle vært byttet ut med en som ikke var merker/riper i. Batchnummer og datostempling er vel heller ikke helt heldig på et produktfoto? Vet ikke helt. Bakgrunnen likte jeg ikke, ikke øvre del iallefall. Men komposisjonen var vel ok nok , bortsett fra at endel av tomatene (tror det er en liten mix av plommetomater & klasetomater forresten..) er i veien for deler av etiketten.. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Synes du bakgrunnen skulle vært helt hvit? Jeg synes det ble litt kjedelig.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Vet ikke om det bare er min skjerm men syns du har tatt littegranne for hardt i med redigeringen her. Tomatene ble veldig grell i fargen. Ellers så er jeg enig med bakgrunnen, likte den ikke. Rødt og rosa går sjelden bra sammen. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 i tillegg syntes jeg skyggene fra tomatene var litt rotete. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Ehmm... Ikke sikker her jeg. Personlig syns jeg det ble bedre, men samtidig var helt hvitt noe irriterende for øynene Men bedre enn rosa da. Hm, merker at jeg er på usikker grunn her, kan ikke så mye om reklame / produktfoto ! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg får følelsen av at flasken prøver å gjemme seg litt bort fra meg. Dette skylles at den er vridd slik den er, og at noe av etiketten skjules av tomatene i forgrunnen. Jeg liker heller ikke antydningen til glorie rundt korken, så der må det jobbes litt bedre. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ville rettet opp tittelen. På norsk heter det tomatketchup (evt. tomatketsjup), ikke Tomat Ketchup. Selv om det er helt korrekt å skrive Tomato Ketchup på utenlandsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå