djheaven Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei. Jeg la inn win 7 her om dagen.. Probleme jeg merket nesten med en gang, var da skjermene slo seg av, og sto lenge av, da jeg så skulle inn på win7 igjen, regare mus/tastaturskjermen er aktiv. (Logitech-G15) Men windows7 virker ikke, alt henger seg. Og må restarte pc vår gang dette hender. Noen som har vært borti dette før? Ja, dvalemodus er slått av. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har same problemet sjølv, veit ikkje kva det er. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Bra jeg ikke er alene. har lagt inn det som kan av drivere, og har sett om det er noe feil i systemoppsette, men kan ikke finne ut hva som er galt.. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Ingen andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kva består pcen din av? Eg prøver den nye Windows 7 driveren no fra Nvidia og har ikkje nokon problemer, bortsett fra at alle spela fryser etter 5 min. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har hatt akkurat samme problemet, bruker 64 bit utgaven, eneste som funker er å bruke svenske knappen, nå på de seneste buildsa (RC included) så har jeg slått av alt som heter dvalemodus og at skjermen skal slå seg av, men maskinen henger seg etter 5-15 minutter nå helt, så fortsatt svenske knappen som må til. Vista går desverre inn igjen i dag på den stasjonære, litt synd egentlig!! På laptopen har jeg ingen problemer som helst, men her kjører jeg 32bit utgaven. Hvilken utgave kjører dere andre som opplever disse problemene? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Funka ikkje med ny driver. Nokon andre muligheter? Den henger seg når eg ikkje bruker den og det er ikkje noko dvalemodus. Endret 10. mai 2009 av BigJaffa Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har hatt akkurat samme problemet, bruker 64 bit utgaven, eneste som funker er å bruke svenske knappen, nå på de seneste buildsa (RC included) så har jeg slått av alt som heter dvalemodus og at skjermen skal slå seg av, men maskinen henger seg etter 5-15 minutter nå helt, så fortsatt svenske knappen som må til. Vista går desverre inn igjen i dag på den stasjonære, litt synd egentlig!! På laptopen har jeg ingen problemer som helst, men her kjører jeg 32bit utgaven. Hvilken utgave kjører dere andre som opplever disse problemene? Er akurat samme probleme her også.. Det jeg har gjort her, er at jeg sol av alt av innstillinger på skjermen, slår av skjermene manulet heller, da ser det ut til å virke da. Men, hva kommer dette av? har lagt inn siste driveren hele veien, satt alt tilbake til førstegangs innstilinger, lagt inn kun skjermdrivere. Men nyttet ikke. Så for min del, ser det ut som x64 har et stort problem der, har lest på andre forumer, der man bruker x64, der pc låser seg.. Der jeg fikk tips om å slå av alt det som har med dvalemodus, og skjerm slås av. Så en så lenge virker det.. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg opplever samme problem med nuild 7057 64 bit. Plutselig under spilling forsvinner signalet til skjermen og skjermen går i dvalemodus. Eneste utvei da er svenskeknappen. Har forsøkt med ulike skjermdrivere, ser ut til at vista driver til nvidia (182.50) så langt er den beste, men fremdeles skjer dette med gjevne mellomrom. utyrolig frustrende egetlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå