dellper Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei, jeg har netopp kjøp meg ny pc, Multicom Compal KHLB2. Så har jeg ikke valgt OS, men jeg kjøpt med Windows XP. og det jeg lurer på er når jeg skal installere Windows XP følger det med drivere ? Sjermkort driver ? prossesor ? minne ? eller hva ? Og er det vanskelig å installere OS ? TAKK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det følger ikke med på XP cd'en. Det følger ofte med hovedkort. Om det følger med ferdige pcer vet jeg ikke. Nei, er ikke vanskelig å installere os. Du setter i cd', skrur på og trykker på en vilkårlig knapp. Så formaterer du og følger videre instrukser. Lett som bare det. Husk å velge cd rom som første til å boote. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå