Qwseyvnd Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei folkens. Jeg vil ha linux inn i BIOS paa min maskin. Har sett sanne som Open BIOS, hvordan fungerer de ? Jeg har Mini-itx hovedkort VIA EPIA-NX15000G. Jeg har lyst aa konfigurere den til aa ha openbios inkludert linux slik at jeg kan spille spill direkte paa tv. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvorfor i all verden må du ha OpenBIOS for å spille spill på TVen? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Fordi for å boote raskere. Har noen X system der de behandler X lettest og raskest mulig ? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis du har like lite kunnskaper som du høres ut som så bør du holde deg langt unna alt som har med flashing av bios å gjøre. Les litt her først: www.coreboot.org -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå