d'espresso Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Håper jeg poster riktig her, nå.. I forbindelse med en konfirmasjonssang i morgen trenger jeg grepene til gøy på landet, men finner de ikke noen steder.. Noen som har grepene eller kan finne de ut (noe jeg ikke klarer) ? Alle svar settes meget stor pris på Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Håper jeg poster riktig her, nå.. I forbindelse med en konfirmasjonssang i morgen trenger jeg grepene til gøy på landet, men finner de ikke noen steder.. Noen som har grepene eller kan finne de ut (noe jeg ikke klarer) ? Alle svar settes meget stor pris på Kjenner ikke til annet enn refrenget, men det blir slik ( D ) Gøy på landet ( G ) Gøy på landet ( D) Sånt no ( A ) Hakke vi i ( D ) By'n Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Tusen takk Noen som vet resten og? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg ville ikke har brukt grepene som er postet, fordi det er et par feil der, men heller noe mer i denne stilen: (Det at tonearten er forskjellig, er tilfeldig. G- dur er greit) (D) G D Kan tro vi to har fått det gøy og hyggelig på landet, G For vi har leid et hus som er en time ifra vannet. D Og her er gris og høner, tenk, og mange store kuer, G Og her er sikkert hundre tusen millioner fluer! Refr. G (G7) Gøy på landet, C Gøy på landet, G A D Sånt no ha'kke vi i by'n! G Gøy på landet, C Gøy på landet, G D G Sånt no ha'kke vi i by'n! Det er mulig å gjøre mer ut av det, men som "allsangkomp" fungerer dette flott. Lykke til! Endret 9. mai 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ah, ble bare siste del av refrenget på min versjon ser jeg. Og i annen dur Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jepp. Det låter bedre sånn: ( D ) Gøy på landet ( G ) Gøy på landet ( D) Sånt no ( E ) Hakke vi i ( A ) By'n Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jepp. Det låter bedre sånn: ( D ) Gøy på landet ( G ) Gøy på landet ( D) Sånt no ( E ) Hakke vi i ( A ) By'n Ikke på siste del av refrenget, slik jeg sa Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det har du rett i. Jeg burde kanskje skjønt at du kun tok for deg siste linje av refrenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå