-Perry- Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei,jeg har nå installert Windows 7 og er godt fornøyd med det, men når jeg prøver og formatere disken med vista på så kommer det: Windows was unable to complete the format. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilket program bruker du? Du kunne ha formatert under install også. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er nok System disken, og du får ikke lov til å slette filene Windows trenger for å boote. Sjekk Diskbehandling, så ser du status. Det er et typisk resultat når man installerer ny Windows mens den gamle disken er tilkoblet. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilket program bruker du? Du kunne ha formatert under install også. Jeg kunne gjort det ja, men ville se hvordan W7 var før jeg fjerna vista. Bruker bare høyreklikk og Format. Lenke til kommentar
butare Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvilket program bruker du? Du kunne ha formatert under install også. Jeg kunne gjort det ja, men ville se hvordan W7 var før jeg fjerna vista. Bruker bare høyreklikk og Format. Hvis jeg forstaar deg rett, saa proever du en formatering fra windows. Hvis saa er tilfelle kan du ikke gjore det. Formatere en systemdisk er ikke mulig. Det maa du gjoere fra dos. Men da forsvinner jo alt... Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) hvis du formaterer vista disken via dos, eller oppsettet i Windows7 dvd'en under oppstart. Så vil ikke Win7 boote, da informasjonen den trenger ligger på Vista partisjonen. Dette skjedde med meg når jeg tok å fjernet XP partisjonen etter at jeg hadde innstallert Vista. Måtte formatere alt først, og så ta en clean innstall av Vista, slik at det ikke var dual boot. Dette er den bete metoden. Du kan også se her for mer informasjon om andre metoder: http://www.sevenforums.com/general-discuss...l-together.html http://www.sevenforums.com/tutorials/3413-...ir-install.html Endret 10. mai 2009 av krist2 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå