Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Åhhhh! Jeg håper virkelig ikke at de og har treg levering. Hva er treg levering for deg? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 eller de har jo levert den inn til poste, så må jo være posten som er treg, Den ene pakken har stått på stokke i to dager no + at den var ''under arbeid'' i en og en halv dag. Den andre ble nettop vidresendt til/ fra oslo. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Så..... MPX har sendt ut pakken kjapt, men du har vært uheldig med Posten? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 MPX brukte 2 dager på å sende ut. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) OK, det er litt sent.... EDIT: Fant ut at Komplett har alle varene ikke så mye dyrere, og de skal vist nokk være ganske raske? Endret 17. mai 2009 av eystein94 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 komplett sendte etter 1 timeb :!: Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Det er noe jeg liker! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Men de er som regel dyrere God natt Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Skal ikke avbestille, de sendte pakken på fredag og ga meg enda mer avslag på frakten. Så jeg har nok pakken imorgen eller dagen etter. Men det er jo veldig sent! Må bare få sagt det igjen amentios kundeservice er bra! Lenke til kommentar
nls Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 eller de har jo levert den inn til poste, så må jo være posten som er treg, Den ene pakken har stått på stokke i to dager no + at den var ''under arbeid'' i en og en halv dag. Den andre ble nettop vidresendt til/ fra oslo. Gratulerer, Posten og de fleste andre hadde fri på søndag (som forøvrig var 17 mai for den saks skyld) Lørdag ettermiddag til mandag ettermiddag er det svært få servicepakker som vil flytte på seg. Dette ligger i produkt vilkårene til servicepakkene da de er det billigste posten har av pakke produkter, hvis du vil at det skal skje noe i helgen må du legge på litt i pris å bruke ekspress over natt, da kommer den mandag morgen. Uansett hvilken speditør du bruker så vil du overaskende nok oppdage at for fraktselskaper så er pris og fart to motsetninger. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Må bare spørre om en ring. Pakken min kom fra på postkonteret klokken 09.22 og jeg har fremdeles ikke fått hentemelding på mobilen. Kan jeg ha skrevet feil nummer? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det spørs hvilken type adressekort som er på pakken. Er det gammel type, vil det ikke komme sms, kun en lapp i postkassen. Det kan du sjekke lett med å se på nummeret. Starter det med to bokstaver, for så ha en mengde tall, med NO til slutt, så er det gammel type. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Glemte igår å si at jeg fikk resten av tingene! Har montert og instalert win7, den kjører fint, foreløpig... Lykke til AtriC! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) jeg har nesten byggetferdig, men pcecn vil ikke elngre starte? vanskelig med alle strømkablene som skal hit og dit! Noen tips om hvorfor den ikke starter? Der startet den, men jeg får ikke bilde på skjermen, kan det være fordi CPU ikke får strøm? (får ikke CPU ledningen inn. På PSUEn er det to ledninger sveiset sammen, CPU1 og CPU2, 4 pin på vær) Endret 20. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 <br />jeg har nesten byggetferdig, men pcecn vil ikke elngre starte? vanskelig med alle strømkablene som skal hit og dit!<br />Noen tips om hvorfor den ikke starter?<br /><br />Der startet den, men jeg får ikke bilde på skjermen, kan det være fordi CPU ikke får strøm? (får ikke CPU ledningen inn. På PSUEn er det to ledninger sveiset sammen, CPU1 og CPU2, 4 pin på vær)<br /><br /><br /><br /> Det kan være at skjermkortet trenger ekstra strøm. Se etter om du ser noe eller om det står noe i bruksanvisningen. BTW: Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 2 stk gainward GTX 275. De var gnske store så får ikke igjen rammen på kbinettet som skal holde de på plass helt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Der startet den, men jeg får ikke bilde på skjermen, kan det være fordi CPU ikke får strøm? (får ikke CPU ledningen inn. På PSUEn er det to ledninger sveiset sammen, CPU1 og CPU2, 4 pin på vær) De er bare festet med klips så skal ikke være verre enn å bare "brekke" de fra hverandre med litt makt. Men har du ikke plass til 8pin da? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) MSI eclipse. Får liksom ikke begge 4pins kontaktene nedi ''hullet'' EDIT: beklager for alle skrivefeilene, men jeg skriver på en gammel bærbar med ødelagt tastatur Endret 20. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Prøvd å snu den 180grader? Sålenge du prøver med riktig 8pin så skal den nemlig passe nedi. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) et er ingen 8 pin på PSUEN. Det er to ledninger merket med CPU1 og CPU2 som skal nedi Fikk det til. Takk for hjelpen! Btw, er det lurt å laste ned W7 og bruke vidta drivere? Endret 20. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå