Orjanp Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Registreringen viser ikke hvor pakken befinner seg til enhver tid. Den viser kun hvor pakken ble registrert sist. Neste registrering mellom Oslo og Tromsø er Tromsø. Den kommer til Tromsø på onsdag, og da registreres den igjen. Pakken befinner seg nå mellom Oslo og Tromsø. Registreringen etter Tromsø er PiB eller postkontor. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er du litt uheldig, sendes delene i flere kolli. Da kan det hende at det er en eller kanskje flere deler som er på vei i dette kolliet. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) - Endret 20. juli 2013 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Fikk det fra Oslo idag. Det var nettverkskortet. EDIT(14.mai): Mottok alt untatt RAM, kabler, skjerm og hovedkort idag. Det ser ikke ut som om de har sendt resten enda.... Endret 14. mai 2009 av eystein94 Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 De har enda ikke sendt resten av delene mine. Så det sendes nok på mandag og da har jeg det ikke før onsdag, eller senere. At de enda ikke har klart å sende alt er for dårlig, så jeg har sendt inn en klage til amentio. Jeg fikk svar og de ga meg 106kr i avslag på frakten, men de sa også at det skulle sendea idag, noe som ikke skjedde. Så da sendes det som sagt forhåpentligvis på mandag. Jeg skal klage på nytt hvis det ikke kommer på mandag. Da sier jeg at jeg ikke vil betale frakt i det hele tatt når de er så trege. Hva syns dere jeg kan forlange når det har gått to uker og de ikke har klart å sende alt enda? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Syns ikke to uker var så lenge. Er det ikke slik at Amentio ikke har noe lager, men sender bestillinger til grossistene? (eller hva faen det heter) Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 2 uker!! Det er for lang tid. Maks en uke er akseptabelt . Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Det er ikke at jeg ikke har mottatt det det er at de ikke har sendt det! De sa at de skulle sende resten igår(skjedde ikke) så jeg får det tidligst onsdag. Jeg skal ringe de på mandag og si at jeg ikke vil betale frakt i det heletatt når de er så trege. Synes dere det er ok? BTW: Da jeg bestilte(og fortsatt) var alle delene på lager. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 2 uker og ikke sendt? Bestill ra en annen butikk og be de droppe hele bestillingen! Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Da tar det enda lenger tid, skal heller som sagt be om gratis frakt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det gjør jo ikke det. Andre nettbutikker sender gjerne samme dag. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Komplet hadde sendt pakken min litt etter en time etter at jeg bestilte. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Samme med Netshop. Hvis du bestiller før 14.00, sender de den samme dagen, ellers dagen etter Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Hvis ikke jeg får gratis frakt og de sender det på mandag så bestiller jeg fra en annen og billigere nettbutikk. Så må burde de virkelig skjerpe seg! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Var varene på lager da du bestilte de? Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Var varene på lager da du bestilte de? Jepp... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om god bruk av emnefeltet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Amentio er som regel billigst, eystein94. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Som regel ja, men i dette tilfellet er mpx billigere på akkurat de tre tingene(Asus P6T Deluxe v2, BenQ E2200HD og OCZ 6GB RAM). Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 MPX har treg levering (eller er det bare jeg som er veldig utolmodig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå