Gå til innhold

Er pakken min sendt eller ikke, sen levering fra Amentio.no. Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke avbestille, de sendte pakken på fredag og ga meg enda mer avslag på frakten. Så jeg har nok pakken imorgen eller dagen etter. Men det er jo veldig sent!

 

 

Må bare få sagt det igjen amentios kundeservice er bra! :thumbup:

Lenke til kommentar
eller de har jo levert den inn til poste, så må jo være posten som er treg, Den ene pakken har stått på stokke i to dager no + at den var ''under arbeid'' i en og en halv dag. Den andre ble nettop vidresendt til/ fra oslo.

 

Gratulerer, Posten og de fleste andre hadde fri på søndag (som forøvrig var 17 mai for den saks skyld)

Lørdag ettermiddag til mandag ettermiddag er det svært få servicepakker som vil flytte på seg. Dette ligger i produkt vilkårene til servicepakkene da de er det billigste posten har av pakke produkter, hvis du vil at det skal skje noe i helgen må du legge på litt i pris å bruke ekspress over natt, da kommer den mandag morgen.

Uansett hvilken speditør du bruker så vil du overaskende nok oppdage at for fraktselskaper så er pris og fart to motsetninger.

Lenke til kommentar

Det spørs hvilken type adressekort som er på pakken. Er det gammel type, vil det ikke komme sms, kun en lapp i postkassen. Det kan du sjekke lett med å se på nummeret. Starter det med to bokstaver, for så ha en mengde tall, med NO til slutt, så er det gammel type.

Lenke til kommentar

jeg har nesten byggetferdig, men pcecn vil ikke elngre starte? vanskelig med alle strømkablene som skal hit og dit!

Noen tips om hvorfor den ikke starter?

 

Der startet den, men jeg får ikke bilde på skjermen, kan det være fordi CPU ikke får strøm? (får ikke CPU ledningen inn. På PSUEn er det to ledninger sveiset sammen, CPU1 og CPU2, 4 pin på vær)

Endret av atriC
Lenke til kommentar
<br />jeg har nesten byggetferdig, men pcecn vil ikke elngre starte? vanskelig med alle strømkablene som skal hit og dit!<br />Noen tips om hvorfor den ikke starter?<br /><br />Der startet den, men jeg får ikke bilde på skjermen, kan det være fordi CPU ikke får strøm? (får ikke CPU ledningen inn. På PSUEn er det to ledninger sveiset sammen, CPU1 og CPU2, 4 pin på vær)<br />
<br /><br /><br />

 

Det kan være at skjermkortet trenger ekstra strøm. Se etter om du ser noe eller om det står noe i bruksanvisningen.

 

BTW: Hvilket skjermkort har du?

Lenke til kommentar
Der startet den, men jeg får ikke bilde på skjermen, kan det være fordi CPU ikke får strøm? (får ikke CPU ledningen inn. På PSUEn er det to ledninger sveiset sammen, CPU1 og CPU2, 4 pin på vær)

De er bare festet med klips så skal ikke være verre enn å bare "brekke" de fra hverandre med litt makt. Men har du ikke plass til 8pin da? Hvilket hovedkort har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...