Gå til innhold

Er pakken min sendt eller ikke, sen levering fra Amentio.no. Noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

På tirsdag bestilte jeg min nye data(i deler). Igår ringte jeg dem og spurte hvorfor de ikke hadde sendt enda, da svarte de at de hadde ventet på delene og at det kom til å bli sendt senere på dagen. Senere på dagen går jeg inn og skjekker, på amentio står det at det er sendt, men når jeg trykket på tracingnummeret sto det:

"INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING" det står det enda, hva betyr det? Har de sendt den og bare ikke oppdatert eller er den ikke sendt?

Endret av eystein94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betyr att pakken er meldt inn til posten , men de har ikke hentet den , det blir på Mandag , ettersom det er helg nå. Bor du langt unna utsendelses stedet , har du nok ikke pakke før Onsdag til Torsdag. Bor du i nærheten kan det gå på ett døgn , altså Tirsdag.

Lenke til kommentar
Jeg bor i Tromsø og Amentio holder til i Trondheim. Jeg tror det tar en dag å kjøre. Håper på å få den Tirsdag da.

 

Tror nok du skal belage deg på slutten av uka. Greit nok at det tar en dag å kjøre, men en pakke har flere stans og omlastinger underveis. Så det tar lengre tid å sende en pakke fra A til B enn det tar å kjøre. Så iallefall onsdag dersom den sendes på mandag.

 

Men Amentio har vel ikke eget lager, så det er vel ikke sikkert at den sendes fra Trondheim er det?

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Nå har det jo seg sånn at alle brev, og jeg tror også pakker går innom oslo en tur først.

Det er ihvertfall slik ifølge min bestefar som har jobbet i posten siden han var 20. (er 58 nå)

Det er ikke alle paker som blir sendt til oslo, hær så blir varer sortert hamar,throndheim,bergem++ og sendt ned over til oslo med tog, menst de to andre lokale byene blir sendt med bil. samme gjelder med brev.

Lenke til kommentar

Som nevnt i mange tidlegare tråder amentio har ikkje egent lager men legger bestillingene inn hjå grossistene, og då vil desse sende ut pakkene. Dermed trenger ikkje alle delene ligge i ein pakke heller.

 

Oslo og Sandefjord (Stokke) er to typisk utesendelseplasser då det ligger ein del grosistfirmaer på dei to plassene.

Lenke til kommentar
Pakken sendes fra oslo. Det sto:

Dato Kl Hendelse Poststed

11.05.09 05.00 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

 

Jeg har ikke mye piling, så til noen som har; når tror dere jeg får pakken min hit til Tromsø?

 

Vanligvis går det to dager mellom postterminalene i Oslo og Tromsø, og for min del, en dag fra Tromsø til Bardufoss.

Lenke til kommentar

Den ble sortert så tidlig i Oslo at den kom med toget nordover i dag. Pakken vil da sorteres ved terminalen i Tromsø på onsdag. Litt avhengig av hvor du bor i Tromsø, så vil den i endel tilfeller være ankommet utleveringssted på ettermiddagen, slik at den kan hentes på kvelden. Den vil iallefall være klar til henting på torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...