Crumpler Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei! Jeg skal ha meg et nytt tastatur og da lurer jeg på hvilket jeg skal velge av Logitech Wave,Saitek Eclipse II, Logitech G15 eller Razer Lycosa Mirror ? Noen som har erfaring med disse ? Grunnen til at Logitech Wave står der er at en kompis har det og han sier det er bra og behagelig. Tastaturet må være fint til Counter Strike Source Takker for alle svar Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har kun erfaring med Logitech av de tastaturene der. Wave er mer ergonomisk enn G15 og sånn sett mer behagelig hvis du bruker maskinen til mye tekstbehandling, men er ikke ment for spilling. Nå er jeg ikke noen hardcore FSP spiller, så jeg vet ikke hvor mye det egentlig har å si, men personlig spiller jeg på et ergonomisk tastatur fra Microsoft uten store problemer. Tok dog litt tid å venne seg til, men sånn er det vel med alle tastaturer. G15 er et tastatur beregnet på gaming, men i mine øyne er det for stort og jeg liker ikke tastene. Brodern har derimot et Microsoft Sidewinder X6 som er helt glimrende til spilling - den avtag/flyttbare num-pad'en er genial. Til skriving er tastaturet dog mindre godt. Ser et par i prisguiden sier at tastene svikter. Har ikke opplevd dette på brodern sitt, og slike ting er jo uansett en reklamasjonssak. Konklusjon så? Skal du bruke PCen til mye annet enn spilling også, så ville jeg valgt Wave. Skal du ha rent gamer-tastatur så er G15 bedre, men jeg ville vurdert X6 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå