lama_ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) hei. jeg innstallerte ubuntu på en windows maskin. og nå har alle filene fra windowsen blitt borte. finnes det et program til ubuntu som kan hente slettede filer? min mor dreper meg hvis ikke jeg får hentet dem tilbake!! Endret 9. mai 2009 av lama_ Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du burde ha lest brukermanualen og du er nok rimelig død. Det er godt dere har sikkerhetskopier av alle dokumenter som ikke kan gjenskapes da... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis du installerer et operativsystem på en maskin, og du ikke har backup av det som lå der fra før, har du bare deg selv å takke. Uansett er det jo ingen stor heksekunst å legge Ubuntu i dual boot med Windows.. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hei. jeg innstallerte ubuntu på en windows maskin. og nå har alle filene fra windowsen blitt borte. finnes det et program til ubuntu som kan hente slettede filer? min mor dreper meg hvis ikke jeg får hentet dem tilbake!! Pakk harddisken i en eske sammen med konfirmasjonspengene dine og send dem til Ibas. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har du valgt feil under partisjoneringen, gutt? Tsk, tsk.........Ikke bra. Da må nok alt sendes til et spesialfirma. Men er det virkelig så viktige data? Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Denne har blitt merket som løst, men kan ikke se noen annen løsning enn å sende disken til Ibas. Jeg vil komme med noen oppfølgingsspørsmål, Er det mer en en fysisk harddisk? Hvis det bare er en harddisk er det flere partisjoner. Hvis det er ja på noen av disse kan du KANSKJE klare å rette opp dette selv. Hvis ikke så ikke bruk disken mer og be om proff hjelp. Men det er ikke billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå