Oyster88 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har en bærbar pc som begynner å bli treg. Vurderer å reinstallere Windows, det er Vista Home Premium. Fulgte ikke med cd, men jeg har Home Premium cden som jeg bruker på min stasjonære. Spørmåler er om jeg kan bruke denne cden, men benytte meg av prouct keyen som hører til den bærbare? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har en bærbar pc som begynner å bli treg. Vurderer å reinstallere Windows, det er Vista Home Premium. Fulgte ikke med cd, men jeg har Home Premium cden som jeg bruker på min stasjonære. Spørmåler er om jeg kan bruke denne cden, men benytte meg av prouct keyen som hører til den bærbare? Takker for hjelp! Regner med det hvis det er helt den samme verisjonen men det er ikke vanskelig å finne crack heller da men det er ikke lovelig. Lenke til kommentar
Oyster88 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ja, litt upresist, må nesten være sikker. Vil helst holde meg på riktig side av loven. Noen andre? Endret 9. mai 2009 av Oyster88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå