fredd5050 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ha Endret 12. mai 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nei, det er en dårlig ide. 5x5 fra stronglifts (som jeg håper du tenker på) er basert på baseøvelser hvor du trener hele kroppen og trenger dermed ikke ha med bicepscurl. Stangroing\omvendt benk er knallgode øvelser for biceps som både gir deg større volum og mer styrke. Jeg har ikke trent bicepsøvelser på et år nå, kun stangroing, nedtrekk, chins og omvendt benk og når jeg av og til løfter bicepscurl for å se an formen tar jeg mye mer nå enn da jeg faktisk trente bicepscurl, dette er et bevis på at du ikke trenger å trene den spesifikt om du har med gode baseøvelser som aktiverer den Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) æ Endret 9. mai 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er du tunghørt? Kjør programmet som oppsatt, eller finn et annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå