akristina92 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tok et bilde av en for en annen tråd, men tenkte det ville vært gøy med en slik tråd, så kom med de! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 her er mit desktop, begynte å bruke det når jeg hadde titals ikoner på desktopen, men siden jeg har nettopp installert RC så har jeg få ikoner =) Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 her er mit desktop, begynte å bruke det når jeg hadde titals ikoner på desktopen, men siden jeg har nettopp installert RC så har jeg få ikoner =) Hvordan fikk du de "mappene" for ikonene? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.stardock.com/products/fences/ Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bare jeg som fortsatt sverger til Windows 2000 stilen? Lenke til kommentar
a7x Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Min: Hvordan gjør man den baren mindre? Og får tekst på tingene man har åpne? Har nettopp innstallert Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Windows 2000-stil på Windows 7? Og får tekst på tingene man har åpne? Har nettopp innstallert Høyreklikk > Properties Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Windows 2000-stil på Windows 7? Og får tekst på tingene man har åpne? Har nettopp innstallert Høyreklikk > Properties Bruker bare windows 2000 når jeg kjører på batteri eller skal spille... Lenke til kommentar
Rujahu Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er det bare meg som synes det blir feil med taskbaren på venstre side av skjermen i stedet for nede? Lenke til kommentar
Kimmm Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ikke bare deg nei, blir gal av å ha den andre plasser jeg også Endret 9. mai 2009 av Kimmm Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg likte best å ha den på den tradisjonelle plassen (nede), men med den nye taskbar-stilen fungerer det faktisk ypperlig. Passer bedre til widescreen og, syns jeg. Et lite tips til folk som endrer bakgrunner støtt og stadig: Om du krysser av flere bakgrunner, kan du velge at Windows skal skifte bakgrunn hvert tiende sekund/hver time/hver dag. Ganske tøft! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Min desktop Hvor har du de widgetsene på høyre side fra? Skulle gjerne hatt det samme. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Slik ser altså min desktop ut Ikke så veldig mye akkurat, og med ny bakgrun av samme kategori hver halvtime som går på tv'n i stua Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bruker bare windows 2000 når jeg kjører på batteri eller skal spille... Windows 2000 sitt tema bruker flere ressurser enn Aero. Det du ønsker å bruke er standard tema med avskrudd gjennomsiktighet. Høyreklikk på skrivebordet, velg "Personalization". Så "Window Color" og huk bort "Enable transperancy". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå