Gjest norsk gutt Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg sliter med 1 ting innenfor sex, og om noen kan si meg hvordan jeg kan forbedre meg selv uten og ta noen form for vitaminer eller noe annet hadde dette hjulpet Når jeg å dama har sex, sliter jeg med at jeg kan komme tidlig.. Dette har skjedd, og det verste tilfellet var da jeg kom med en gang Når jeg runker skjer ikke dette.. Kan noen si meg hva dette er?? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvor raskt er det som regel snakk om? 1-2 min? Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg sliter med 1 ting innenfor sex, og om noen kan si meg hvordan jeg kan forbedre meg selv uten og ta noen form for vitaminer eller noe annet hadde dette hjulpet Når jeg å dama har sex, sliter jeg med at jeg kan komme tidlig.. Dette har skjedd, og det verste tilfellet var da jeg kom med en gang Når jeg runker skjer ikke dette.. Kan noen si meg hva dette er?? Veldig usikker, men tror du er litt anspent. Prøv å bli ''vant'' med kjæresten din. Bare ta det med ro når dere holder på, mentalt altså Skjønner frustrasjonen din! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Prestasjonsangst? nei er ikke det :S Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvor raskt er det som regel snakk om? 1-2 min? ja noe sånt :/ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg sliter med 1 ting innenfor sex, og om noen kan si meg hvordan jeg kan forbedre meg selv uten og ta noen form for vitaminer eller noe annet hadde dette hjulpet Når jeg å dama har sex, sliter jeg med at jeg kan komme tidlig.. Dette har skjedd, og det verste tilfellet var da jeg kom med en gang Når jeg runker skjer ikke dette.. Kan noen si meg hva dette er?? Veldig usikker, men tror du er litt anspent. Prøv å bli ''vant'' med kjæresten din. Bare ta det med ro når dere holder på, mentalt altså Skjønner frustrasjonen din! Vi hadde ikke sex før det var gått 2-3 mnd.. Er nesten som at jeg blir for mye opphisset under 1 akt, og når vi begynner med hoveddelen kommer jeg bare fort :S Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 -Tenk på bestemor. -Ikke gjør "bevegelsen" for fort. -Når du kjenner du er nær, bytt stilling eller ta en liten pause. -Ta saken i egne hender tidligere på kvelden. -Klem på "hodet" under seansen. -Bruk kondom, det setter ned følelsen du kjenner. -Ha mer sex, da går det kanskje over Lykke til ! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 -Tenk på bestemor. -Ikke gjør "bevegelsen" for fort. -Når du kjenner du er nær, bytt stilling eller ta en liten pause. -Ta saken i egne hender tidligere på kvelden. -Klem på "hodet" under seansen. -Bruk kondom, det setter ned følelsen du kjenner. -Ha mer sex, da går det kanskje over Lykke til ! ja jeg har hørt om dette med å tenke på noe annet kan hjelpe! noe som aldeles ikke er tennende så dette kan jeg teste ut tusen takk for tipse(ne) Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det går da an å ha flere omganger... Himmel så mye problemer folk lager av enkjapp utløsning... Tøm, slapp av, pul igjen. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Enig! Øvelse gjør mester. Og forresten, tenk på kjæresten din eller en annen deilig dame når du har sex; ikke bestemoren din. Endret 9. mai 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Å holde hjelper ikke. Det bare utsetter tiden. ergo kjedelig for kjæresten Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ikke alle som er i stand til å holde da ! Men tenker jo automatisk på dama når ho ligger der Men ideèn med å tenke på bestemor er jo en god gammel slager. Ikke akkurat bestemor, men noe som er usexy... Er jo rett og slett så det skal bli greit for begge to, kjipt å ha det på seg at man er ferdig før dama kommer i gang, da er det kjipt for ho. Må tenke på fruene og vettu Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kjipt å måtte fokusere på noe annet enn sexen, det synes jeg man skal prøve å holde seg unna så godt man kan. Sexen er best hvis man er mentalt til stede. Da er det bedre å trene seg på andre måter. Det pleier som regel å gå bedre etterhvert, ha masse sex, gjerne ofte, da skal det mer til før du kommer. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 For guds skyld ikke tenk på bestemor! Hva om du liker det? Tenk så ødeleggende det vil være Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det tror jeg bare hadde ødelagt det litt, for plutselig begynner du å tenke for mye. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe, å "tenke på bestemor" er jo mer et utrykk enn en faktisk metode. Tenker mer på å tenke på noe annet når man kjenner man er nær. Å ha mye sex er jo det beste, men "bestemor" ( vil igjen si at ikke akkurat bestemor skal ha fokus, mer noe generelt usexy )vil kunne hjelpe til i begynnelsen. Men alle er forskjellige! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Slikkepauser ftw. Pul til du føler at det snart går for deg, trekk deg ut, og slikk dama mens du hviler krigern. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 HVOR mange ganger har dere hatt sex? Du vet jo selv hva du gjør for å få det til å vare lengre når du runker: du stopper!!! Fapp-Fapp-Fapp-Fapp...[pause]....fapp-fapp-fapp-fapp...[pause]...fapp-fapp-fapp-kliss-klass Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Pauset er også en kjip metode, hvertfall om man bare blir liggende der og venter på å ta igjen pusten. Bytte stillinger, variere takt og tempo osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå