Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen hjelpe sexlive vårt?

Gjest norsk gutt

Anbefalte innlegg

Gjest norsk gutt

Jeg sliter med 1 ting innenfor sex, og om noen kan si meg hvordan jeg kan forbedre meg selv uten og ta noen form for vitaminer eller noe annet hadde dette hjulpet :)

Når jeg å dama har sex, sliter jeg med at jeg kan komme tidlig.. Dette har skjedd, og det verste tilfellet var da jeg kom med en gang :(

Når jeg runker skjer ikke dette.. Kan noen si meg hva dette er??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter med 1 ting innenfor sex, og om noen kan si meg hvordan jeg kan forbedre meg selv uten og ta noen form for vitaminer eller noe annet hadde dette hjulpet :)

Når jeg å dama har sex, sliter jeg med at jeg kan komme tidlig.. Dette har skjedd, og det verste tilfellet var da jeg kom med en gang :(

Veldig usikker, men tror du er litt anspent. Prøv å bli ''vant'' med kjæresten din. Bare ta det med ro når dere holder på, mentalt altså ;)

Skjønner frustrasjonen din!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Veldig usikker, men tror du er litt anspent. Prøv å bli ''vant'' med kjæresten din. Bare ta det med ro når dere holder på, mentalt altså ;)

Skjønner frustrasjonen din!

Vi hadde ikke sex før det var gått 2-3 mnd.. Er nesten som at jeg blir for mye opphisset under 1 akt, og når vi begynner med hoveddelen kommer jeg bare fort :S

Lenke til kommentar

-Tenk på bestemor.

-Ikke gjør "bevegelsen" for fort.

-Når du kjenner du er nær, bytt stilling eller ta en liten pause.

-Ta saken i egne hender tidligere på kvelden.

-Klem på "hodet" under seansen.

-Bruk kondom, det setter ned følelsen du kjenner.

-Ha mer sex, da går det kanskje over :)

Lykke til !

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
-Tenk på bestemor.

-Ikke gjør "bevegelsen" for fort.

-Når du kjenner du er nær, bytt stilling eller ta en liten pause.

-Ta saken i egne hender tidligere på kvelden.

-Klem på "hodet" under seansen.

-Bruk kondom, det setter ned følelsen du kjenner.

-Ha mer sex, da går det kanskje over :)

Lykke til !

ja jeg har hørt om dette med å tenke på noe annet kan hjelpe! noe som aldeles ikke er tennende så dette kan jeg teste ut ;) tusen takk for tipse(ne) :D

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Enig! Øvelse gjør mester. Og forresten, tenk på kjæresten din eller en annen deilig dame når du har sex; ikke bestemoren din.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Ikke alle som er i stand til å holde da ! Men tenker jo automatisk på dama når ho ligger der :) Men ideèn med å tenke på bestemor er jo en god gammel slager. Ikke akkurat bestemor, men noe som er usexy...

Er jo rett og slett så det skal bli greit for begge to, kjipt å ha det på seg at man er ferdig før dama kommer i gang, da er det kjipt for ho. Må tenke på fruene og vettu ;)

Lenke til kommentar

Kjipt å måtte fokusere på noe annet enn sexen, det synes jeg man skal prøve å holde seg unna så godt man kan. Sexen er best hvis man er mentalt til stede. Da er det bedre å trene seg på andre måter. Det pleier som regel å gå bedre etterhvert, ha masse sex, gjerne ofte, da skal det mer til før du kommer.

Lenke til kommentar

Hehe, å "tenke på bestemor" er jo mer et utrykk enn en faktisk metode. Tenker mer på å tenke på noe annet når man kjenner man er nær. Å ha mye sex er jo det beste, men "bestemor" ( vil igjen si at ikke akkurat bestemor skal ha fokus, mer noe generelt usexy )vil kunne hjelpe til i begynnelsen. Men alle er forskjellige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...