Neckbreaker93 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som har lest teksten "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time"? Veldig vanskelig tekst! Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Me personally just download the pages I need. I've downloaded some pages off wikipedia like, bar codes, ip addresses and Morse Code. Just an idea for you other guys. I think you don't need the WHOLE wikipedia. Anyways, you that have written about the dog tale thingy, wanna share? I've done the same thing. Downloaded relevant information from wikipedia and other sites. Found information about Vera atkins as well Lenke til kommentar
-MMW- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tror noen vi får oppgave om spionasje og sånt? Læreren min er helt opphengt i akkurat det. Sinnsykt mye å lese denne gangen. Lenke til kommentar
Iseneirik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I hope i get the chance to reflect alot in a task. I love being a philosofer in my texts many say that "Time" was a bad theme, but personally i liked it, so much undiscovered about it, so it gives u the opportunity to write about anything that pops into your head. This year the topic is, as you know, "Believe it or not", and this is also a very big topic, and therefore you can write alot of your own oppinions and impress the "sensor" with alot of crazy stuff they never had any idea existed. Lenke til kommentar
Naomiosopolar Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Syns det er et mye bedre tema i år enn det, det var i fjor. Endret 14. mai 2009 av LE0910A04 Lenke til kommentar
supersindre Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vi hadde fjordårets eksamen som oppgave på tentamen, da fikk vi 3 oppgaver: A B og C... i oppgave A skal du fortelle litt om hvilken av delene A1 A2 eller A3 du har valgt og hvorfor du har valgt den, i oppgave B skal du skrive en kort tekst fra delen du har valgt ( A1, A2 eller A3) i oppgave C skal du skrive en lengre stil på engelsk. Vi fikk beskjed om at denne eksamen kom til å bli omtrent lik, bare med et annet tema. Tips, det er lust å lagre hele Forberedelsesheftet som PDF fil på Its-Learning. Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Naomiosopolar Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Noen som har lest teksten "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time"? Veldig vanskelig tekst! Helt enig! Men syns C var verre jeg x] Men det som det er viktig å få med seg fra "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time" er at hovedpersonen i boka er autist. Og at forfateren har jobbet med autister før. (Det var i allefall det læreren min sa at var viktig å vite.) Endret 14. mai 2009 av LE0910A04 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det bare for å få inspirasjon at man skal lese B og C? Eller er det mulig at vi får oppgaver knyttet til de på langsvarsoppgaven? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som har tenkt seg fram til oppgaver som vi eventuelt kan få? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er det like før jeg klikker snakker! Læreren har snakket med rektor, og de sier det er helt uaktuelt å ha med minnepenn! (med digital ordbok & offline wiki) får ikke så mye som en forklaring Lenke til kommentar
aristoteles Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) jeg trodde langsvarsoppgavene kom fra part B og C? I så fall kan vi jo få en oppgave om å skrive en murder mystery novelle, eller å skrive en report fra en dag i Veras liv. Endret 14. mai 2009 av aristoteles Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er det like før jeg klikker snakker! Læreren har snakket med rektor, og de sier det er helt uaktuelt å ha med minnepenn! (med digital ordbok & offline wiki) får ikke så mye som en forklaring Det er jo helt på tryne? Dere burde i hvert fall få en begrunnelse. Hvordan mener de liksom at en minnepenn kan brukes til kommunikasjon? Lenke til kommentar
huneide Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som vet om den lange oppgaven vi skal skirve på eksamen kun har sammenheng med tekst C å gjøre, eller er det hele temaet, "Belive it or not?" Lenke til kommentar
Finnen93 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som har en anning om kordan oppgavene blir? Lenke til kommentar
Hedlybn Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er det like før jeg klikker snakker! Læreren har snakket med rektor, og de sier det er helt uaktuelt å ha med minnepenn! (med digital ordbok & offline wiki) får ikke så mye som en forklaring Det var leit å høre. Dårlig at du ikke får en forklaring, det er jo ingen form for komminikasjon, og er heller ikke noe oversettelsesprogram. Da skal jo alt annet være lovt å ta med! Lenke til kommentar
nixolas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Our teacher also told us that "dongles" (minnepenn) not were allowed, not because you can store wikipedia on it, but because you can have translation programs on it, use it as a wireless network dongle, or as a bluetooth dongle. Seems fair, guess I'll start printing out wikipedia(just kidding :-P) Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er det like før jeg klikker snakker! Læreren har snakket med rektor, og de sier det er helt uaktuelt å ha med minnepenn! (med digital ordbok & offline wiki) får ikke så mye som en forklaring Det er jo helt på tryne? Dere burde i hvert fall få en begrunnelse. Hvordan mener de liksom at en minnepenn kan brukes til kommunikasjon? Ja, nettopp... jeg tror egentlig ikke jeg får så mye bruk for wiki å ordbok heller da... går self. fortere med digi.ordbok da menmen ingen som har fått noen pekepinner fra lærerene deres på oppgavene i morgen?... tenker på oppg. C Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som kunne forklart i korte trekk hva som står på siste side om Vera Atkins? Hadde hun en i nær slekt som var innvolvert i Abwehr som hun senere hjalp? Eller tar jeg helt feil nå? Lenke til kommentar
Hedlybn Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som kunne forklart i korte trekk hva som står på siste side om Vera Atkins? Hadde hun en i nær slekt som var innvolvert i Abwehr som hun senere hjalp? Eller tar jeg helt feil nå? Bruk translate.google.com. Lenke til kommentar
Finnen93 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 noen som kan si hva tekstene egentlig handler, det var veldig vanskelig for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå