halmin Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvordan er det med bruk av minnepenn på eksamensdagen hos dere? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er ikke dette akkurat det samme da. Oppgave 2 skal visst være noe slikt som "hvordan forberedet du deg"-ish @ halmin: Tror ikke det er noen spesielle begrensninger på hva man kan ta inn på minnepennen hos oss. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kunne noen kanskje forklare ganske kort for meg hva Part B og C handler om? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå er ikke dette akkurat det samme da. Oppgave 2 skal visst være noe slikt som "hvordan forberedet du deg"-ish Det var jo en del av oppgave 1 på tentamen? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Eksamensdagen: På eksamensdagen skal du svare på tre oppgaver, to som krever kortere svar og en langsvaroppgave. Den første oppgaven tar utgangspunkt i part A, uavhengig av det alternativet du har valgt. Den andre oppgaven er å beskrive egen læring i engelsk, i forhold til et avgrenset spørsmål. Den tredje oppgaven er å svare på en av seks langsvaroppgaver. Du skal svare på engelsk. Husk at tentamen og eksamen er ganske forskjellig (i mange tilfeller). Langt i fra alle skoler har samme tentamen, og derfor vil nok eksamen være annerledes for mange Endret 13. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Der får jeg svi for å hoppe over informasjonsdelen. Tentamen bør jo egentlig i struktur være så lik eksamen så mulig. Endret 13. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 jeg er ikke sikker på om vi har lov til å ta med minnepenn på eksamen, men jeg gjorde det på tentamen. Hadde med Clue Lookup (elektronisk ordbok) i minnepennen De hadde ikke nevnt noe om at det ikke var lov Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vi fikk beskjed om at Clue er lov å ta med, så jeg kommer til å ha det liggende på minnepennen Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det står gankse klart på informasjons-siden at det ikke er lov med oversettelsesprogrammer. Ikke det at jeg skjønner hvorfor, men... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Clue er bare en digital ordbok, ikke et oversettelsesprogram Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Oja, det har du helt rett i!! Det skal jeg så sykt ha med.. Det her begynner nesten å bli gøy jo, clue og wikipedia. Tror jeg tar med meg noen andre offline sider også. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg ville hørt med lærer eller noe, bare for å være sikker. Ser ut som skolene har veldig forskjellige regler Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Clue er jo et program som må innstalleres...? hvordan virker dette på en minnepenn? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så vidt jeg har forstått må du kopiere filen over på pc, og installere den der. Lenke til kommentar
willi123 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 kan noen gi sammendrag om part A.3? :roll kan noen gi sammendrag om part A.3? :roll Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Så vidt jeg har forstått må du kopiere filen over på pc, og installere den der. Jepp. jeg lastet det ned fra piratebay. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 kan noen gi sammendrag om part A.3? :roll kan noen gi sammendrag om part A.3? :roll Er ikke så mye vits i å be om andres sammendrag, les det heller selv. Du har tross alt hele morgendagen på å lese, såpass bør alle klare Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som ser sammenhengen med B og C i forhold til temaet? Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Engelsklæreren sa at jeg kunne ta med minnepenn. ALT utenom kommunikasjon. Hvor står det at det ikke er tillatt med oversettelsesprogrammer?? Lenke til kommentar
Neckbreaker93 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tillatte hjelpemidler på eksamensdagen: Alle hjelpemidler er tillatt på eksamen med unntak av Internett og andre verktøy som tillater kommunikasjon. For norsk og fremmedspråkene er heller ikke oversettelsesprogrammer tillatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå