Karlson Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Om man har feil, uten å vite hva det er man har feil i, så lærer man jo ingenting av det. Dersom man deretter får se feilene sine, så vet man i hvert fall på hvilket grunnlag karakteren er gitt. Synes dog dette er viktigst for de som har matte. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Lurer på noen få ting. 1) Hvor mye trekker det ned at man glemte overskrift? 2) Hvor mye trekker det ned at man skrev 9-10 sider? 3) Er det kun to ukjente sensorer som retter eksamenen, eller får faglæreren din sett eksamenen din og? For når jeg tenker meg om, ble historien min faretruende lik min forrige tentamen... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Lurer på noen få ting. 1) Hvor mye trekker det ned at man glemte overskrift? 2) Hvor mye trekker det ned at man skrev 9-10 sider? 3) Er det kun to ukjente sensorer som retter eksamenen, eller får faglæreren din sett eksamenen din og? For når jeg tenker meg om, ble historien min faretruende lik min forrige tentamen... Du kunne kopiert din forrige tentamen om du så ville. Eg og hadde ganske lik, berre så mykje betre. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har nå i dag hørt om folk som har allerede fått eksamen karakterene tilbake... Noen her som har fått karakterene? Isåfall hvordan rettet sensorene i år? var de snille? strenge? Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg fikk 5, vet ikke hva de andre fikk. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fikk dere begrunnelse på hvorfor dere fikk den karakteren dere fikk? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har nå i dag hørt om folk som har allerede fått eksamen karakterene tilbake... Noen her som har fått karakterene? Vi har fått karakterene på min skole. Fikk dere begrunnelse på hvorfor dere fikk den karakteren dere fikk? Nei. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vi har også fått alle karakterene + muntlig Men ikke skriftlig Lenke til kommentar
bellasprella Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har nå i dag hørt om folk som har allerede fått eksamen karakterene tilbake... Noen her som har fått karakterene? Alle på min skole har fått karakterene. Fikk dere begrunnelse på hvorfor dere fikk den karakteren dere fikk? Jeg fikk 4, men fikk ikke vite hvorfor og hva som skulle til for å få en bedre karakter. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sekser. Nå får jeg bare håpe at det går bra på muntlig eksamen på fredag. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vi har ikke fått skriftlig eksamenskarakter tilbake enda,, Får den sikkert i morgen Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter. Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå. Endret 17. juni 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet hva det nasjonale snittet ble? Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter. Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå. Nope, vi har aldri slik tentamen slik mange andre skoler har ( f.eks 7 dager på rad med bare tentamen) Min skole har kanskje 3-4 heldagsprøver i mnden og en av dem blir kalt tentamen, men det er jo ikke en tentamen er mer en slags veldig viktig heldagsprøve... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sekser Sensoren var meget hyggelig også. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter. Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå. Nope, vi har aldri slik tentamen slik mange andre skoler har ( f.eks 7 dager på rad med bare tentamen) Min skole har kanskje 3-4 heldagsprøver i mnden og en av dem blir kalt tentamen, men det er jo ikke en tentamen er mer en slags veldig viktig heldagsprøve... Det var da voldsomt. Men da sprer dere ut tentamene over hele året. Dere får vel fortsatt tilbakemelding? Vi har alle tentamene i løpet av en måned. Som oftest noen dager imellom. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk sekser som eneste. Var veldig få som fikk femmer og. Mange klaget over streng karakter. Du får selvfølgelig ikke tilbake tilbakemelding av noe slag. Eksamen er eksamen. De tentamene du har hatt til nå var for å øve seg til eksamen. Du har da hatt 6 engelsktentamener. Du bør ha lært leksa di nå. Nope, vi har aldri slik tentamen slik mange andre skoler har ( f.eks 7 dager på rad med bare tentamen) Min skole har kanskje 3-4 heldagsprøver i mnden og en av dem blir kalt tentamen, men det er jo ikke en tentamen er mer en slags veldig viktig heldagsprøve... Det var da voldsomt. Men da sprer dere ut tentamene over hele året. Dere får vel fortsatt tilbakemelding? Vi har alle tentamene i løpet av en måned. Som oftest noen dager imellom. Jada vi får tilbakemelding Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 6'er på meg, båte muntlig og skriftlig Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 6'er på min engelskeksamen og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå