Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen for 10.trinn 2009 (FERDIG)


Anbefalte innlegg

Hadde du ikke med kilder?

Blir hvertfall ikke bedre enn en 4er det der :p

Men jeg skal ikke snakke.. Blir sikkkert en 4er her å :p

 

er det ikke bare på fagtekst man skal ha kilder da?

 

Lett :yes:

 

her er det jeg skrev

 

satser på en firer :grin2:

 

Jeg ville fjernet den filen snarest, for den gir nok utslag på plagiatkontrollen, og da har du et problem ;)

 

takk for tipset

 

Det sto spesifikt at vi skulle ha med kilder.

 

BTW: vi får tilbake examen om 1 måned. 16 juni.

 

 

Allt gikk fint over her!

Satser på en 5-6er

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan gikk det folkens?

 

På task 1 skrev jeg om en eller annen random som kom til skolen for å snakke om LHC, På task 3 valgte jeg nest siste oppgaven, og skrev om en dobbetlagent.

 

Noen som vet når man får den igjen?

 

 

Jeg gjorde samme valg av emne til task 1 og samme oppgave som deg.

 

Fikk en genial idé om en dobbeltagent som satt under sin egen rettergang og "mimret" om hvordan han hadde havnet der, men historien ble bare dårligere og dårligere etter hvert som jeg skrev. Håper virkelig jeg får en femmer, men tror nok den var for dårlig til det. Kanskje språket veier opp en del.

 

Hørte noen nevne femtende juni, kan det stemme?

 

Hvis man skriver en skjønnlitterær tekst der man ikke nevner noen faktabaserte hendeler som ikke er "common knowledge" (husker ikke hva det norske ordet er :p), hvordan kan man da ha kilder?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Jeg skrev oppgave 3C (last pages of a novel /film script)

 

Og på selve oppgaven stod det ingenting om behov for at teksten skulle være relevant med forberedelsesheftet.

 

Jeg gikk fra eksamen lykkelig, i håp om en 6'er...

 

MEN NEIDA, FOR PÅ FUCKINGS TASK 3 STÅR DET AT ALLE OPPGAVENE MÅ HA SAMMENHENG MED FORBEREDELSES HEFTET!

 

Og dumme meg, jeg leste ikke det som stod på task 3 jeg, bare det som stod på 3A,3B,3C,3D osv.

 

Skrev om aliens jeg.

 

Jeg har ødelagt alt for meg selv...

 

Dummet meg ut epic.

 

Farvel framtid, nå som jeg "ikke har besvart oppgaven" kvalifiserer jeg meg ikke til 1 eller 2 engang

Lenke til kommentar
Farvel framtid, nå som jeg "ikke har besvart oppgaven" kvalifiserer jeg meg ikke til 1 eller 2 engang

Så klart, det vil trekke ned på snitten. Men overdriver du ikke litt når du sier "farvel framtid"? :p Dette er tross alt eksamen slutten av ungdsomsskolen, og ikke videregående. :p

Lenke til kommentar
Er det bare meg som føler at det ikke var store nytteverdien i forberedelsesmaterialet?

 

enig. følte nesten alt var litt bortkastet, men jaja. bedre å være godt forbredt enn ikke i det hele tatt.

jeg satt i 5 timer eller no igår, men nå jeg kom på skola idag sa andre folk at de ikke hadde øvd noe :p

Lenke til kommentar
JIPPI då va me ferige me eksamen!!! HAHA så va d vare chill fram te sommarferien igjen. Uffattelig lett eksamen, skrev 5 sider uten å ha lest i forbredelseshefte engang.

 

Umh, hva med muntlig?

 

Oppgavene var mildt sagt elendige, men jeg fikk nå noe ut av den "agent-oppgaven".

Lenke til kommentar

Glemte å skrive kilder (strengt tatt brukte jeg bare forberedelsheftet), og fikk ikke den siste biten av 3F. Den om at oppgaven skulle ende med at hovedpersonen lærer av situasjonen, dvs skrive at han gjorde det. Men jeg syns det var ganske åpenbart at han faktisk gjorde det, så om sensor ikke er satan sjøl bør det gå greit.

 

Edit: Jeg siterte den første delen av Tobermory, og første halvdelen av historien lignet noe. Jeg går utifra at det går OK. Jeg kan umulig tenke meg at vi skulle skrive en slags extension til en historie.

For dere som får 6er, hvor få feil har dere? er jo forskellig fra skole til skole

På skolen vår prioriterer de innhold og flyt framfor småfeil. Jeg har fått sekser med 5-6 feil og 5+ med 3 feil.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...