Fred7555 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Yay, satser på at det funker da, takk Lenke til kommentar
eivindr93 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Om wikitaxi og clue ikke vil kjøre fra minnepenn; kopier det over til området ditt! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Guten Nacht mein Freunde. Lykke til imorgen for håpe alt, går bra. det er Standpunkten som gjelder husk på det. dette er bare en litt strengere Tentamen og teller litt mer, men hold hodet kaldt og god natt. "The Force will be with you!" Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Men helt seriøst, så lenge ikke Clue bryter noen av de reglene som står på informasjonssiden skal vell ikke jeg trenge å bekymre meg noe for det? Lenke til kommentar
gravlaksen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 OBS: pass på dere som har word 07 og skal lagre ting på minnepenn, utvalgsmappe osv, pass på å lagre i .DOC og ikke i .DOCX på våres skole tar pcene ihvertfall bare .DOC altså 97-03 modellen. holdt nesten på å gå i den fellen selv, var ferdig med å laste opp og alt og så så jeg det. lykke til med eksamen imorgen everyone! Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Gruer meg.. uff Uansett håper alle skal gjør det bra på eksamen Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Om wikitaxi og clue ikke vil kjøre fra minnepenn; kopier det over til området ditt! Bare synd at man ikke har tilgang til det i eksamens-modus Lenke til kommentar
eivindr93 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Om wikitaxi og clue ikke vil kjøre fra minnepenn; kopier det over til området ditt! Bare synd at man ikke har tilgang til det i eksamens-modus Skolen vår har. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jaja, denne artiklen kan være lurt å ta med: http://en.wikipedia.org/wiki/English_grammar Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Uretferdig Skolen vår kjører i sånn "Eksamens-modus" under eksamen, der du bare har Min Datamaskin + Word (og forhåpentlgivis Adobe Reader) Du har heller ikke tilgang til dine egne filer eller noe Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Har av en merkelig grunn ikke hatt tid til å lese gjennom denne tråden i dag, men angående digital ordbok, så har jeg snakket med rektor og fått lov til å ha det med som et tekst-dokument på minnepenn. Da kan jeg bruke ctrl+F for å søke fram ordet. Er det noen som vet om noen andre ordøker (ikke programmer) enn denne: www.utdanningsdirektoratet.no/upload/ordbok_no_eng.pdf Hadde vært veldig nyttig for jeg som alltid sitter til siste slutt (selv om jeg har 1 time utsettelse for pollenallergi) Edit: Gjorde lenken klikk-bar Endret 14. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vet noen om man må ha med den søknaden som man fikk tilbake for utvidet tid, i morgen? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vil gå ut i fra at det er for sent i morgen, men det kommer vel an på skolen din Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Vet noen om man må ha med den søknaden som man fikk tilbake for utvidet tid, i morgen? Jeg leverte den for en uke siden Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Leverte den i April en gang, og fikk den tilbake som godkjent. Mente mer om eksamens-vakten har fått liste om dette, eller om man trenger å ha den med som bevis for at man har fått 1 time ekstra tid. Bare tar den med uansett jeg Endret 14. mai 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
spilloholiker Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Leverte den i April en gang, og fikk den tilbake som godkjent. Mente mer om eksamens-vakten har fått liste om dette, eller om man trenger å ha den med som bevis for at man har fått 1 time ekstra tid. Bare tar den med uansett jeg Tror ikke det. Det har de ikke gitt beskjed om så jeg antar at man ikke trenger å gjøre det. Lenke til kommentar
Yarrrh Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Må også nevnes at jeg synes samtlige temaer er direkte kjedelige og at jeg har en følelse av at mye av stoffet er totalt urelevant i forhold til opggavene vi kommer til å få. ... Og hva har paien med alt å gjøre? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Paien var stygg ja. Hva faen liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå