Jenny-lala Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 tror det er oppgave 1, bananamaga På oppgave to skal vi skrive et eller annet fra part B Lenke til kommentar
gravlaksen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 livet til en spion som blir trent opp av den damespionen og havner i konsentrasjonsleirDen tenkte jeg og på! Faktisk akkurat det jeg tenkte, hvordan vet du hvordan jeg tenker??? Dunno men ihvertfall, fant noe ganske interessant på wikipedia om de spionene til Vera; "Her self-appointed mission was to investigate the fate of the 118 F section agents who had disappeared in enemy territory. She succeeded in every case except one." så det var en person som hun ikke fant ut hva hadde skjedd, så da kan man jo egentlig bestemme ganske fritt hva som skal skje med den agenten Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) tror det er oppgave 1, bananamaga På oppgave to skal vi skrive et eller annet fra part B Trodde jeg også, men så var det en som påpekte dette: "Den andre oppgaven er å beskrive egen læring i engelsk, i forhold til et avgrenset spørsmål." Hva menes forresten med dette: Den første oppgaven tar utgangspunkt i part A, uavhengig av det alternativet du har valgt. Endret 14. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Carroll_A._Deering Den historien kan man jo skrive en ganske bra oppgave om Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Alle episodene om Stonehenge Decoded her: http://channel.nationalgeographic.com/epis...ew/?source=4003 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 tror det er oppgave 1, bananamaga På oppgave to skal vi skrive et eller annet fra part B Trodde jeg også, men så var det en som påpekte dette: "Den andre oppgaven er å beskrive egen læring i engelsk, i forhold til et avgrenset spørsmål." Den første oppgaven tar utgangspunkt i part A, uavhengig av det alternativet du har valgt. Hva menes med det? Jeg tror det de mener er at du får ett spørsmål, uansett hvilken oppgave du får. Altså skal du svare ut i fra den oppgaven du selv har valgt. (er ikke sikker, bare en tanke) Lenke til kommentar
bananamaga Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dette står på engelskvirdering på udir.no : Den første oppgaven er å besvare en oppgave i forhold til det alternativet eleven har valgt i Part A. Den andre oppgaven er å beskrive egen læring i engelsk, i forhold til et avgrenset spørsmål. Den tredje oppgaven er å velge en av 6 langsvarsoppgaver som er knyttet til tekstutvalget i Part A,B og C Forstår noen av dere dette? Mener de at den andre oppgaven ikke har noe med den romanen om den døde hunden å gjøre? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det høres ut som om det er en "hvordan jobbet du med teksten"-oppgave. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 livet til en spion som blir trent opp av den damespionen og havner i konsentrasjonsleirDen tenkte jeg og på! Faktisk akkurat det jeg tenkte, hvordan vet du hvordan jeg tenker??? Dunno men ihvertfall, fant noe ganske interessant på wikipedia om de spionene til Vera; "Her self-appointed mission was to investigate the fate of the 118 F section agents who had disappeared in enemy territory. She succeeded in every case except one." så det var en person som hun ikke fant ut hva hadde skjedd, så da kan man jo egentlig bestemme ganske fritt hva som skal skje med den agenten Ja... Men hva er navnet på den agenten? Lenke til kommentar
becpot Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei vi kan hjelpe hverandre litt da Vis alle setter inn notatene de har tatt osv , alt de har tatt . så kan alle ta å skrive fra hverandre : P så trenger vi ikke å slite så mye med det GOD IDE ? msn min er : [email protected] Lenke til kommentar
Jenny-lala Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 men det må jo være et spørsmål til "The Curious Incident of the Dog in the Night-Time"?? Lenke til kommentar
bananamaga Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vet, jeg skjønte ikke den andre oppgava Lenke til kommentar
Thomas93kul Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 har noen brukernavn og passord til: https://pgsa.udir.no/LoginKandidat.aspx eller oppgavene ? pliiis! 50 kr til den som hacker den! Lenke til kommentar
Jenny-lala Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 tror ikke det er så lett å hacke den.....det er sikkert ganske høy sikkerhet på de sidene Lenke til kommentar
andy-pandy Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hei^^ noen som har noen ideer om hva jeg kan skrive om til i morra?? da hadde du vært en engel Lenke til kommentar
huneide Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan jeg ta ut hele tekstheftet etter at jeg har "kjørt" det gjennom google translate, eller er det forbudt? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Les litt gjennom tråden, så finner du utallige forslag. @ huneide: Det skal være fult lovlig Endret 14. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
yoyoyoyoyo123 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan jeg ta ut hele tekstheftet etter at jeg har "kjørt" det gjennom google translate, eller er det forbudt? Ingenting er forbudt lille venn, bortsett fra kommunikasjon Du kan ha med deg ALLE notater som du tror du kan ha til nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå