Bruker-161582 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hallo, vi er en gjeng på 4-6 stykker som har tenkt oss en tur til Sverige for å handle litt. Vi må reise med buss. Noen som vet om noen busselskap som driver med sånne handle turer? Vi må reise fra Gol skysstasjon. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hallo, vi er en gjeng på 4-6 stykker som har tenkt oss en tur til Sverige for å handle litt. Vi må reise med buss. Noen som vet om noen busselskap som driver med sånne handle turer? Vi må reise fra Gol skysstasjon. er i alle fall en del sånne turer fra oslo som jeg vet om,, men vet desverre ikke om noen fra gol. Blir ikke dette en drøyt lang tur hvis dere skal til strømstad? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hallo, vi er en gjeng på 4-6 stykker som har tenkt oss en tur til Sverige for å handle litt. Vi må reise med buss. Noen som vet om noen busselskap som driver med sånne handle turer? Vi må reise fra Gol skysstasjon. er i alle fall en del sånne turer fra oslo som jeg vet om,, men vet desverre ikke om noen fra gol. Blir ikke dette en drøyt lang tur hvis dere skal til strømstad? Joa, funker greit. Men hadde passet best til Svinesund. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 vet det går busser fra gol, jeg bor 10min fra svinesund og jeg VET jeg har set busser som det har satt GOL på, var dog bare gammlinger på den da Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kan noen finne linker på en eller flere busser som går fra Oslo til Svinesund eller Nordby? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå