eught Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ja da var det kommet en trailer til Fallout: BOS som kommer til PS2 og Xbox. Jeg fatter ikke at Interplay kan tro at de vil tjene penger på noe sånt, og jeg deler helt og holdent mening med de mange fansidene som hater dette makkverket. Uansett, her er traileren. PS: Sakset dette fra Duck and cover: Get this.. The awful voice acting starts with, I was born just after the bombs fell... which would make you over 80 years old since this game takes place after Fallout and that game takes place 80 years after the Great War. Way to research, TEAM CHUCK! Good job! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hvorfor lager dem alle oppfølgere til bra PC spill på XBox og PS2 og IKKE på PC? Og i tillegg så dårlig! Hadde gledet meg som en unge til nye fallout, har spilt 1`ern og 2`ern om igjen og om igjen, utrolig bra spill, så kommer den dritten som jeg ikke husker hva heter engang, så denne. BOS kan se greit nok ut, men hvorfor ikke gi det ut til PC? Faen! Har ikke lyst til å kjøpe meg konsoll, liker de ikke, er rett og slett for lite å gjøre med dem, og man får følelsen av at man leker som en liten unge forann TV`en, blir no annet med PC`en som faktisk er ett arbeidsverktøy også-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå