Svirre Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Heisann! Er det noe som har peiling på hva som er skiller disse diskene: Seagate Barracuda V, 120 GB, 8 MB Cache, 9.4 ms aksesstid Seagate Barracuda 7200.7, 120GB, 2MB cache, 8.5 ms aksesstid Forskjellene ligger jo i cache og aksesstid. Prisene er jo ikke forskjellige, så jeg lurer bare på hvem av dem som er best. PS. Er disse bakoverkompatible til ata33/66?DS Svirr[/url] Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Mest sansynlig den med 8 MB cache, men jeg ville heller kjøpt Maxtoren de har på ukens tilbud. Lenke til kommentar
Svirre Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Takk for svar. Jeg er ikke sikker på den maxtoren. Jeg går for stille, stillere, stillest. Hørt at Maxtor skulle være ok, men ser at det er en 6-7 db forskjell. Det kan man nok kanskje høre, så da utgår den desverre. Noen som har erfaringer med den? Svirr Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Heisann! PS. Er disse bakoverkompatible til ata33/66?DS Svirr[/url] Så klart er de det. De skal være det. Det finnes regler for sånt. :smile: Men hvis du kun har ata33/66 burde du kanskje kjøpe deg ett IDE-kontrollerkort som gir deg litt mere for penga. De koster ikke all verden. Lenke til kommentar
Svirre Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Pc'en min er så gammel at den skal byttes ut snart, men disken i den holder på å ta kvelden, så den må jeg ha en ny forter enn svint. Derfor tenker jeg å sette en ny disk inn i gammel boks. Og kjøpe ny boks senere. Sverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå