gustavmahler Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Vitsen går slik: "What is hard and hairy on the outside, soft and wet on the inside, begins with the letter 'c' ends with the letter 't' and has the letters 'u' & 'n' in the middle?" Svaret er "A coconut", men jeg forstår at dette kanskje ikke er det man skal tenke. Hjelp! Hva er vitsen i vitsen? Forklar! Hva er det man skal tro svaret er? Er jeg dum? Endret 8. mai 2009 av gustavmahler Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) det er et "skittent" ord: haha^^ cunt? :!: cunt er det litt stygt ord som betyr intet annet en "fitte". edit: spoiler dette er jo rene gullkornet^^ Endret 8. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ok. Woho, jeg setter det også i spoiler! Slå opp i en engelsk ordbok på cunt. Endret 8. mai 2009 av Duper Sessions Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vitsen går slik: "What is hard and hairy on the outside, soft and wet on the inside, begins with the letter 'c' ends with the letter 't' and has the letters 'u' & 'n' in the middle?" Svaret er "A coconut", men jeg forstår at dette kanskje ikke er det man skal tenke. Hjelp! Hva er vitsen i vitsen? Forklar! Hva er det man skal tro svaret er? Er jeg dum? Cunt. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vitsen går slik: "What is hard and hairy on the outside, soft and wet on the inside, begins with the letter 'c' ends with the letter 't' and has the letters 'u' & 'n' in the middle?" Svaret er "A coconut", men jeg forstår at dette kanskje ikke er det man skal tenke. Hjelp! Hva er vitsen i vitsen? Forklar! Hva er det man skal tro svaret er? Er jeg dum? Hehehe, den er ikke så vanskelig å forstå. Oversatt til norsk så blir det noe slik: Hva er hard og hårete på utsiden og mykt og vått på innsiden, starter med bokstaven c ender på bokstaven t og har bokstavene u og n i midten? Hvis du kan litt engelsk og skjønner litt er den ikke så vanskelig å forstå, man må bare tenke litt. Mange ville svart cunt der, noe som er engelsk for kvinnelig kjønnsorgan. Lenke til kommentar
gustavmahler Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Ok. Slå opp i en engelsk ordbok på cunt. Hahaha, ok. Altså er jeg både litt/ganske dum og veldig dårlig i engelsk. Føler meg veldig oppegående akkurat nå, men takk så meget uansett! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 neida^^ du er ikke dum. er ikke så fælt å ikke kjenne til dette ordet. hadde en fetter som skulle ha meg til å go opp til "counten" i et spill. han sa selfølgenlig: "døh. stikk opp til cunten, da" Lenke til kommentar
gustavmahler Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) neida^^ du er ikke dum. er ikke så fælt å ikke kjenne til dette ordet. hadde en fetter som skulle ha meg til å go opp til "counten" i et spill. han sa selfølgenlig: "døh. stikk opp til cunten, da" Når noen forteller denne vitsen føler man liksom ikke at man kan spørre om poenget. Da blir man ledd ut. Takk for forståelsen! Nå har jeg fått avværget senere "pinlige" situasjoner. Dog, jeg tviler på om jeg, neste gang jeg hører denne vitsen, skal gi meg til å forklare den for andre tilhørere ... Endret 9. mai 2009 av gustavmahler Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 si først "coconut!". og så sier du: "men dere pervoer tenkte vel cunt". og så kan du forklare vist det er nødvendig Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Haha :!: Rimelig genial den der =D Lenke til kommentar
Niks Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har hørt en lignende norsk versjon: - Hvilket ord starter på "p" og slutter med "ule"? De fleste tenker da på pule, men da kan du kalle dem pervo, for riktig svar er: "pepperkakesmule" Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 da'a .. Det er ikke pepperkakesmule, det er pistolkule. Herregud altså Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Og hva er det som begynner på b og slutter på æsj? Bilkræsj Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 - Hvilket ord starter på "p" og slutter med "ule"? De fleste tenker da på pule, men da kan du kalle dem pervo, for riktig svar er: "pepperkakesmule" Ja, for "pule" starter ikke på "p" og slutter med "ule". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå