A-Dawg Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei. Jeg er ganske fersk når det gjelder nettverk. Jeg har lyst til å oppgradere sendestyrken på internett etter å ha lest meg opp om det på nettet. Hvordan skal jeg få utnyttet raskest mulig wlan-hastighet på min bærbare pc fra 2005? Jeg har nextgentel som nettleverandør: Nedlastingshastighet er: 5893 kbit/sekund Din opplastingshastighet er: 900 kbit/sekund Jeg tenker å oppgradere i nytt PCMCIA trådløstkort og ny router (får det billig). Mitt forslag: PCMCIA Linksys WPC54GX4 adapter Linksys trådløsrouter WRT54GX4 Finnes det en bedre "pakke" ? Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Kan det være at et N-draft PCMCIA kort sammen med en N-router vil være et bedre alternativ til internett-hastighet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Mitt forslag: PCMCIA Linksys WPC54GX4 adapter Linksys trådløsrouter WRT54GX4 Finnes det en bedre "pakke" ? Kan det være at et N-draft PCMCIA kort sammen med en N-router vil være et bedre alternativ til internett-hastighet? Om ikke gå for WRT54GL router. Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Om ikke gå for WRT54GL router. Det er den jeg har koblet opp her hjemme nå. Duger denne fortsatt? Er jo en gammel router. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Om ikke gå for WRT54GL router. Det er den jeg har koblet opp her hjemme nå. Duger denne fortsatt? Er jo en gammel router. Er vel forsatt en av de bedre, om ikke den beste kombinert med DD-WRT eller Tomato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå