SpecialForce Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Bruker1 liker ikke Diablo: Diablo 2 er forferdelig Bruker2 skriver en reply: Hvordan kan du si noe sånt? Bruker3 tar en dyp en Enkelt. Man former ordene med munnen og presser luft gjennom stemmebåndet som begynner å vibrere slik at det lages lyd. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trakk ikke på smilemusklene... :list_item: :list_item: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trakk ikke på smilemusklene... :list_item: :list_item: synd^^ klarer alltid å sette pris på litt "ownage" men angående diablo er bruker1 i skogen og.. ja jeg vet ikke helt hva han gjør, men bra er det ikke.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vel bruker3 har ikke gjort hjemmeleksa si han heller, på internettforum bruker man ikke stemmebåndet til å si sin mening men heller fingrene plassert over et tastatur. Jeg bruker i alle fall ikke å sitte å snakke til skjermen når jeg svarer på diskusjon.no, blir ikke mye skrevet av den grunn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvordan kan du si noe sånt? Det er bruker 2 som antar at han sier det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Man kan si sin mening på et forum uten å bruke stemmen, det refererer ikke nødvendigvis til det å bruke stemmen for å si sin mening. Så hva bruker3 tolker er hans feil men på et forum på internett skulle det ikke være så vanskelig å tolke rett Endret 9. mai 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Men i alle dager, går det ikke an å poste et gullkorn uten å få kommentarer relatert til alt mulig annet? Det er bare en dyp spøk, og jeg er helt sikker på at bruker3 mente det slik. Endret 10. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Men i alle dager, går det ikke an å poste et gullkorn uten å få kommentarer relatert til alt mulig annet? Det er bare e dyp spøk, og jeg er helt sikker på at bruker3 mente det slik. Enig her... Ikke overanalyser alt sammen, Bear^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Å så det var et gullkorn? Beklager, så ikke det... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Vel, da må du passe på hviket forum du er i når du er i "siste 24 timer". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Å så det var et gullkorn? Beklager, så ikke det... Hvis dette ikke er sarkasme så lurer jeg på: hvilken kategori trodde du at du var i ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Kategorien heter vel OT-baren regner jeg med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Underforum da. Hvis han ikke trodde han var i gullkorn, hvor trodde han at han var? Mener ikke slik som off-topic, kultur, sosialt osv, mener underforumet (og ikke gullkorn) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Å så det var et gullkorn? Beklager, så ikke det... Hvis dette ikke er sarkasme så lurer jeg på: hvilken kategori trodde du at du var i ? Beklager, glemte hovedregelen "Sarkasme funker dårlig på internett" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Å så det var et gullkorn? Beklager, så ikke det... Hvis dette ikke er sarkasme så lurer jeg på: hvilken kategori trodde du at du var i ? Beklager, glemte hovedregelen "Sarkasme funker dårlig på internett" Da henger jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå