Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 kjøp ørepropper og ta på deg hette. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva mener du riste med beina? Det har ikke jeg lagt merke til?? Riste med "underdelen" kan jo være fordi underbuksa er ukomfortabel og har kilt seg opp i sprekken eller så. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvordan går det ann å bråke når man spiser med kjften lukket? Godt spørsmål, men det er faktisk mulig. En jeg kjenner gjør det. Han har en slags knaking og surkling inni kjeften når han spiser. Høres ut som han tygger på stein, rett og slett. Og hvis han får beskjed om å være stille, lager han et vakum inni der sånn at det blir sånne...vakumlyder, you know? Det er helt jævlig, jeg kan ikke sitte i samme rom som han når han spiser. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva mener du riste med beina? Det har ikke jeg lagt merke til?? Riste med "underdelen" kan jo være fordi underbuksa er ukomfortabel og har kilt seg opp i sprekken eller så. Tåa i gulvet, mens resten av beinet går opp og ned - rister. Vanskelig å forklare egentlig. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dere som ikke takler smatting, burde være irritert over dere selv. Det går jo ann å si "kan du slutte å smatte?" uten at det er fornærmende. Det må jo faen meg være lov å si meninga, istedet for å gå rundt å være pissed. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hyperaktiv rockefot uten rytme mener du? Tror det skyldes at man har for mye energi til overs rett og slett. Det må bare få utløp. Har det akkurat nå faktisk. (edit) Jeg sier alltid ifra, men blir ikke noe mindre irritert når vedkommende setter igang igjen etter 2 minutter. Endret 9. mai 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det gjør jeg ofte, ca hele tiden når jeg sitter faktisk. Skjønner ikke at det er noe å irritere seg over? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hyperaktiv rockefot uten rytme mener du? Tror det skyldes at man har for mye energi til overs rett og slett. Det må bare få utløp. Har det akkurat nå faktisk. (edit) Jeg sier alltid ifra, men blir ikke noe mindre irritert når vedkommende setter igang igjen etter 2 minutter. Ja! Spesielt irriterende hvis du sitter ved siden av personen, i samme sofa eller lener seg på samme bord. Så må man ikke glemme når man faktisk hører på musikk, og de fortsetter i samme "duren". Hvis det er for å få utløp for energien, hvorfor kan de ikke bare komme seg ut? Mange som gjør dette sitter jo stort sett foran dataen/TV-en og lignende. Så er det jo de som er aktive og vant til å røre på seg, som plutselig må sitte stille. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Du lager høyest sannsynlig en veldig intens og irriterende lyd imens du gjør det. Endret 9. mai 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
Ceridwen Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Mange som blir sure pga. at jeg sier ifra om smatting. Har ei venninne som smatter, men hun klarer nesten ikke puste med nesa, så hun tygger med åpen munn. Veldig ekkelt og jeg hører det så sykt godt og blir nesten dårlig av det. Men hva skal man gjøre? Er ikke alltid bare å forlate rommet heller. Endret 9. mai 2009 av Ceridwen Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det var visst ikke kun meg som strammer nevene i en slik situasjon, nei. Godt å høre Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du lager høyest sannsynlig en veldig intens og irriterende lyd imens du gjør det. Lager ikke noe lyd jeg. Og hvorfor har det egentlig noe å si? Du hører da konstant masser av lyder, ingen grunn til å henge seg opp i denne ene. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Du gjør nok det skal du se, ihvertfall hvis du har på deg sko. Du sender også vibrasjoner gjennom gulv, bord, etc. Det er heller ikke noe som man kan velge å irritere seg over eller ikke. Jeg bryr meg ikke om det, men jeg hater smatting. Jeg kan ikke bare slutte å hate smatting. Det hadde jo vært flott, men det går meg rett og slett på nervene. Akkurat som rockefoten gjør for andre. Det er ikke noe man kan la være å henge seg opp i. Carmelita, man ser vell ikke på det som et problem. Mer aktivitet kunne nok hjulpet mange. Men ikke alle. Noen har rett og slett bare for mye energi til overs. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Mange som blir sure pga. at jeg sier ifra om smatting. Har ei venninne som smatter, men hun klarer nesten ikke puste med nesa, så hun tygger med åpen munn. Veldig ekkelt og jeg hører det så sykt godt og blir nesten dårlig av det. Men hva skal man gjøre? Er ikke alltid bare å forlate rommet heller. Ja, det er mange som blir sure hvis man sier fra, for det er jo kritikk, og det er det ikke alle som takler like bra. Samme hvor pent man sier fra, vil det være gode muligheter for at det kommer til å skape dårlig stemning. BTW: Jeg har nesten alltid rockefot når jeg sitter og skriver, men ikke når jeg ser på TV eller annen passiv underholdning. Akkurat nå går den som bare dét. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har det helt likt. Når noen smatter, klapper, klør seg, tygger, knaser eller lager noen små lyder så klikker jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har det helt likt. Når noen smatter, klapper, klør seg, tygger, knaser eller lager noen små lyder så klikker jeg. Wow. Høres ut som en utfordring. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg irriterer meg noe jævlig over det selv. Er fint å sette på tv-en litt høyt, eller høre på litt musikk eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå