Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hei. Jeg er en gutt på 13 år og i 2 år har det plaget meg SYYYYYYkt når folk, smatter,tygger, puster når dem sover, så hvis noen overnatter må jeg sove på ett annet rom, og diverse sånne kroppslyder jeg blir driit forbannet på.. hva kommer det av ( hjelp meg ( jeg har prøvd og overhøre det men det funker altså ikke : ( Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Mhm Trodde jeg var alene om det jeg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 er enig i smatting. usj. det var en gang det var en selfølge at man hadde munnen igjenn når man spiste etc. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg og er sånn. Hvis folk smatter og lager en del lyd når de spiser, er det nesten så det klikker for meg. Det er ikke sjelden jeg må lage meg en unnskyldning og gå ut, faktisk. Takler det ikke. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 vist man snakker om ting som kan hjelpe deg med å komme over det, så er treapi det som slår meg først og best.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tell me about it, du er ikke alene for å si det sånn. Hater folk som smatter, sitter å holder meg for øra i skjul noen ganger, får noen ganger lyst til å kline til personen som gjør det eller bare skrike ut" ta hold igjen kjeften når du tygger" Det er sånn at jeg begynner å samle knokene får lyst til å slå i veggen o.l Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hater folk som smatter, sitter å holder meg for øra i skjul noen ganger, får noen ganger lyst til å kline til personen som gjør det eller bare skrike ut" ta hold igjen kjeften når du tygger" Ja, hahaha, jeg også! Ofte setter jeg albuene oppå bordet og later som jeg lener hodet mot hendene, mens jeg egentlig holder meg for ørene. Fint triks. Er på grensen til å få voldelige tendenser, jeg også. Hvis det blir for ille, med for eksempel mange ved samme bord som bråker, har det faktisk hendt at jeg blir så frustrert at jeg blir svimmel. Kan umulig være sunt. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er dette som er pet peeves. Man irriterer seg på noen fordi de gjør noe som du anser som selvsagt at de ikke skal gjøre. Det kan for eksempel være at noen er late, noen synger i offentlig rom osv. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg og er sånn. Hvis folk smatter og lager en del lyd når de spiser, er det nesten så det klikker for meg. Det er ikke sjelden jeg må lage meg en unnskyldning og gå ut, faktisk. Takler det ikke. WORD!!! åhhh.. trodde jeg var 1 av 500000000 som hadde det men åssen takler man dette? irriterer meg over at pappa f.eks synger sånn laladi dada!! (med MØRK stemme) Endret 9. mai 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 I den alderen du er i er det ikke rart at du irriterer deg over alt som er. Ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Men er det ikke litt spesielt at folk skal få voldelige tendenser bare en person smatter litt? Har aldri hørt om det fenomenet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Når du sitter å hører på en person smatte i 20 min, da går det faen meg på nervene, blir nesten at man sitter å slår hodet i veggen. Det er bare jævla stygt, men kan ikke bare rope, "ta igjen kjeften når du eter" det er fornærmende. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Men er det ikke litt spesielt at folk skal få voldelige tendenser bare en person smatter litt?Har aldri hørt om det fenomenet. Det irriterer når folk er så lite selvbevisste. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei, du smatter litt når du spiser. Du burde tygge med munnen igjenn. Er det så vanskelig å si til folk om det irriterer så mye at man nesten blir voldelig? Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har samme greia. Smatting og høylydt pusting kan gjøre meg gal! Men generelt så liker jeg å ha mat ro. Blir ikke noe mindre irritert over folk som absolutt skal sitte å prate når jeg spiser. Men som det sies over her. Det er ikke verre enn å be folk holde smella si, eller gå et annet sted. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da jeg var yngre og bodde hos mamma, fikk jeg helt skrekken for å si fra om smattingen hennes. Hun ble jo blodfornærmet hver gang jeg nevnte det, og det sitter litt i meg fortsatt. Den reaksjonen har antagelig gjort det hele enda vanskeligere, tror jeg. Nå er det jo dem som bråker selv om de spiser med munnen igjen også, da. Hva sier man til dem, egentlig? Nei, det beste er, om man absolutt må spise sammen, å sette på radio eller noe. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Fløtt deg! sier du Endret 9. mai 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha, ja, det burde jeg :b For det jo de som er problemet! Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Da jeg var yngre og bodde hos mamma, fikk jeg helt skrekken for å si fra om smattingen hennes. Hun ble jo blodfornærmet hver gang jeg nevnte det, og det sitter litt i meg fortsatt. Den reaksjonen har antagelig gjort det hele enda vanskeligere, tror jeg. Nå er det jo dem som bråker selv om de spiser med munnen igjen også, da. Hva sier man til dem, egentlig? Nei, det beste er, om man absolutt må spise sammen, å sette på radio eller noe. Hvordan går det ann å bråke når man spiser med kjften lukket? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg "sliter" med samme greia. Jeg er vel kanskje det som kan kalles overfølsom for lyd, får med meg alt, men det er ikke menneskelige lyder jeg irriterer meg over. Kjøleskapet derimot ... vårt kjøleskap durer i forskjellige toner med overtoner. Det irriterer meg. Jo, og så irriterer jeg meg over folk som "rister på underdelen". Hvorfor skal folk absolutt riste med beina hele tiden? Spesielt gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå