cake Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg er en gutt på 17år, jeg lurer på om det finnes en billig måte å lage et sexleketøy på? Med ting du vanligvis har liggende rundt i huset. Har prøvd å komme på noe selv men sitter litt fast. Håper på mange gode innlegg Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hjemmelaget fleshlight step by step guide Lenke til kommentar
cake Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hjemmelaget fleshlight step by step guide utrolig bra side, takker så mye Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://img233.imageshack.us/img233/9767/makeavaginaoc2.jpg Lenke til kommentar
n0mis Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 hei. hva må man søke på for å finne det ut? når jeg åpner nettsiden så er det bare masse rart ( hvordan grille pølse... osv) 1 Lenke til kommentar
simen 16 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg er en gutt på 19år, jeg lurer på om det finnes en billig måte å lage et sexleketøy på? Med ting du vanligvis har liggende rundt i huset. Har prøvd å komme på noe selv men sitter litt fast. Håper på mange gode innlegg Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Gløymde du denne: " "? Det seiast at den billegaste måten er å finne ei kvinne som vil gjera alt for deg. Men noko slik har eg ikkje funne sjølv. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Det er ikke verre enn å finne lommekniven og en stokk av en viss omkrets. Men pass på, så du ikke får flis. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Prøvde en gang og lage en sånn hjemmelaga fleshlight, syntes det var ti ganger mer styr og bruke enn bare en vanlig hånd, ikke noe jeg fikk lyst til å bruke flere ganger heller, vil si den jeg lagde iallefall var kun til engangsbruk. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Se "fatso", der har hovedkarakteren en "organisk" løsning på det problemet: ved hjelp av en honningmelon. [Jeg kan ikke spise honningmelon noe mer etter å ha sett den filmen :-S ] -frank Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Kan du si hvorfor du vil lage dem selv i utgangspunktet, når det finnes så mange produkter som er spesiallaget for dette? Riktignok koster de noen hundrelapper hvis du skal ha noe av kvalitet, men det er tross alt noe du har lenge. Lenke til kommentar
mr.Hansemann Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg tror det beste er å bruke mr.Hånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg